Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp

From: sampi <t...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Systematyzacja zaburzeń użytkowników psp
Date: Mon, 26 Apr 2010 04:55:14 -0700 (PDT)
<hr2d13$idj$1@news.onet.pl>
<0...@r...googlegroups.com>
<y...@4...net>
<hr2ga6$l7d$20@node2.news.atman.pl>
<4bd5530e$0$17106$65785112@news.neostrada.pl>
<hr3ua0$pg0$1@inews.gazeta.pl>

On 26 Kwi, 13:43, Marchewka <s...@g...pl> wrote:
> [...]
C5%82owieka)

> Wetne sie tutaj.
> Nie o wibratorach, ale tez o duzym...
> IMO dla faceta to wcale nie jest fajne miec wielka fujare. Podczas seksu
> musi byc bowiem niezwykle ostrozny, by partnerce krzywdy niechcacy nie
> zrobic. A przyjemnosc tez mniejsza.
> Nie zazdraszczam IXI malzowi.
> I.

Toż i to, cały czas usiłuje je uzmysłowić, ze nie zazdroszczę jej aż
tak bardzo jak ona by chciała.
Co nie zmienia faktu, ze ośmiesza swojego chłopa.
Ja sie przyjmie,ze kobieta ma 1.90wzrostu to i parametry do takiego
monstrum muszą być adekwatne.
Natomiast jeśli kobieta ma 1.60 albo mniej to taki mutant nie stanowi
dla niej powodu do radochy - z ręka na sercu.
No chyba ze sie lubi harkor.

Tak sie zastanawiam ikselka.... a na te jego 24 na 4-5h starcza mu
krwi w organizmie, zawrotów głowy z niedotlenienia nie dostaje?
--
sampi