Re: Systemy półek mocowanych na pionowych szynach

Data: 2007-03-14 10:44:26
Temat: Re: Systemy półek mocowanych na pionowych szynach
Od: BartekK <s...@N...org>

Fonon napisał(a):
> A jaki system - producent? Może uogólnienie jest krzywdzące?
Nie mam pojecia, z castoramy, nie najtanszy. Ale wiesz jak to jest -
kupi sie i zamontuje, wisi pol roku a dopiero jak sie cos stanie to sie
czlowiek zastanawia co to bylo..

> Jakie wsporniki mocowały półkę 40 cm? Przy tej głębokości powinny być
> potężne. Środek masy monitora crt wypada blisko powierzchni ekranu -
> czyli krawędzi półki. Moja wiekowa 15tka na biurku ma prawie 40 cm.
> głębokości.
Najwieksze z dostepnych, wystawaly nawet przed polke. Wygladaly
solidnie... U mnie 21" dostawiony plecami do sciany plaszczyzne
kineskopu ma 51cm od sciany. A srodek ciezkosci - idealnie na obrotowej
nodze, jakies 2/3 od sciany, z tym ze to trinitron i wazy 70kg. Te 15 i
17 to bylo naprawde lekkie badziewie, moze po 5-10kg maksymalnie.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173