Re: Szafki narozne stojace - czy praktyczne ?

From: Olo <w...@j...cy>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Szafki narozne stojace - czy praktyczne ?
Date: Mon, 16 May 2011 20:58:13 +0200

W dniu 2011-05-16 18:36, THX pisze:
> Dramatycznie brakuje nam w kuchni miejsca głównie na sprzęt AGD.
> Niemal jedyne rozwiązanie to wstawienie zamiast szafki 60 cm -> szafki
> narożnej 120 cm.
> Tylko nie mam przekonania co do dostawania się do tej narożnej szafki,
> ewentualnej "karuzeli" (strata pojemności!) itp.
> No i jeszcze kombinowanie z blatem (listwa łączeniowa lub coś w tym stylu).
> Kto z Was użytkuje szafki narożne stojące (IKEA konkretnie) i
> poradzi/doradzi/odradzi?
> Dla porównania:
> Z szafki naroznej wiszacej jestem nawet zadowolony, ale to inna konstrukcja,
> [...]
Daj sobie siana z tymi szafkami co maja w środku karuzelę (czysta strata
miejsca w szafce - ok 50% powierzchni będzie niewykorzystane).
Najlepszym rozwiązaniem jeśli chcesz konkretnie szafki z Ikei, to kupić
szafkę narożną np taki model 398.542.48 (są lewe i prawe) i do tego ze
zwykłą pólka a nie z tą wysuwaną. Zaletą takiego rozwiązania jest masa
miejsca na różne rupiecie, wadą że nieraz trzeba będzie trochę mocniej
się pochylić aby coś sięgnąć ale coś za coś. Jak masz parę groszy zbędne
to możesz pomyśleć nad tym http://tiny.pl/hfgbs lub systemach koszy
cargo do szafek narożnych ale ta cena ...
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.