Szaleństwo

31. Data: 2014-12-17 16:52:58

Temat: Re: Szaleństwo
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chyba nie aż takie. A przynajmniej nie aż tylu.

Bo ja wiem... Teraz mediów więcej.

32. Data: 2014-12-17 16:54:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

go_swiata.html

> I skradnę sobie od Qry sygnaturkę. :)
>
> Ewa
> --
>
> Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

Nie wiem, jak internety zniosą tylu.

33. Data: 2014-12-17 21:45:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 16:52, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-12-17 15:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Bo ja wiem... Teraz mediów więcej.

Może więcej, ale wszystkie właściwie o tym samym trąbią.
A może wcześniej władza pisać o wszystkim nie pozwalała?
Za to kiedyś, jak się taki Trynkiewicz albo inny Wampir z Bytowa pojawił
na tapecie, to przez kilka lat ludzie jeszcze o tym rozpamiętywali.
Dzisiaj po kilku tygodniach, miesiącach (?) sprawa rozchodzi się po
kościach.

Ewa

34. Data: 2014-12-17 22:43:49

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

na tapecie, to przez kilka lat ludzie jeszcze o tym rozpamiętywali.
Dzisiaj po kilku tygodniach, miesiącach (?) sprawa rozchodzi się po

Ale co ty chcesz, Witkacy durniów poniżał i tu ta pogarda jest słuszna, bo oczyszcza
sytułacje z obłudnego udawania, a że jakaś psycholka taki tekst wykorzystała w swojej
niedojrzałości to co ma piernik do wiatraka. ?

35. Data: 2014-12-18 20:32:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 22:43, Rewolucja pisze:

> Ale co ty chcesz, Witkacy durniów poniżał i tu ta pogarda jest słuszna, bo
oczyszcza sytułacje z obłudnego udawania, a że jakaś psycholka taki tekst
wykorzystała w swojej niedojrzałości to co ma piernik do wiatraka. ?

O skojarzeniach było. Tekst w użyciu psycholki skojarzył mi się m.in. z
"siekierą wbitą w komórki katolików" itp.

Ewa

36. Data: 2014-12-18 20:48:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>O skojarzeniach było. Tekst w użyciu psycholki skojarzył mi się m.in. z
>"siekierą wbitą w komórki katolików" itp.

Ale to chyba chodziło o telefony, telefony komórkowe katolików.

37. Data: 2014-12-18 20:52:36

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

O skojarzeniach było. Tekst w użyciu psycholki skojarzył mi się m.in. z
"siekierą wbitą w komórki katolików" itp.

Przecież to tylko drastyczna akupunktura, dla zdrowia katoli:)

38. Data: 2014-12-18 21:52:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-18 20:48, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Ale to chyba chodziło o telefony, telefony komórkowe katolików.

Jednak o plecki i cząsteczki. Pomyliło mię się w cycacie.

Ewa

39. Data: 2014-12-18 21:53:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-18 20:52, Rewolucja pisze:
> [...]
> "siekierą wbitą w komórki katolików" itp.

> Przecież to tylko drastyczna akupunktura, dla zdrowia katoli:)

Wiem, wiem, terapia szokowa.

Ewa

40. Data: 2014-12-18 22:07:51

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]
> "siekierą wbitą w komórki katolików" itp.

> Przecież to tylko drastyczna akupunktura, dla zdrowia katoli:)

Przecież to oczywiste że katole mają coś z CHI, źle im te cząsteczki pulsują, i
zamiast igełek można by siekierką naprawić i moce CHI :-)

Wrazliwosc i wyobraznia
AKUPUNKTURA
Szczep się, szczep!
Dla widzów "Human Body".