Re: Szampon koloryzujacy Joanny - chyba wypada pochwalic ;)

Data: 2007-11-30 22:18:27
Temat: Re: Szampon koloryzujacy Joanny - chyba wypada pochwalic ;)
Od: Solaris <s...@b...inspired>

Dnia Fri, 30 Nov 2007 12:21:46 +0100, jakże pięknego
Kruszyzna <k...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Wiem, wiem, zarzekalam sie, ze nie tkne niczego poza L'Orealem, ale
: chcialam - jak zawsze - na juz, Welli nie mieli, Casting byl po 29 zl
: (powariowali czy co?) i zostala Joanna. W nazwie Soft cos tam - nie mam
: pamieci do nazw, pudelko w smieciach, a smieci w kontenerze. Kolor -
: wisniowa czerwien.
: Szampon po pierwsze nie smierdzi. Wlasciwie w ogole nie czuc zadnego
: zapachu. Nie splywa z wlosow, ladnie sie daje nakladac, nie koltuni
: niczego. Po 40 minutach rzeczywiscie zostawia na wlosach wisniowa czerwien
: (troche ciemniejsza w moim przypadku, ale tak mialo byc), a do tego nie
: zostawia sladu na skorze glowy i daje sie latwo zmywac z czola i tego typu
: strategicznych miejsc. Fajnie to wyglada, naprawde. Wlasciwie moglam wziac
: ciemniejszy, burgund i byloby miodnie, ale dobre i to.
: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Cos musieli w nim zmienic (oprocz
: opakowania), bo raz uzywalam Joanny i smrod pamietam do dzisiaj. Tez byl
: to szampon, nie farba.
: Ciekawa jestem, jak bedzie sie spieral i ile trzymal na wlosach. Kosztowal
: mnie cale 6,50 zl.

A jest jakiś jaśniejszy odcień niebieskiego? Nie chce zbyt ciemnego ani za jasnego.
:)

--
Home: admin.idns.pl
Linux registered user: 408584