Re: Szczególnie do Maji

Data: 2009-06-26 15:17:57
Temat: Re: Szczególnie do Maji
Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

Oczywiście ta okulistka
przyjmuje prywatnie! Aż mi się wierzyć nie chce, że kształciła się w
okulistyce pewnie w Polsce i rzekomo nie przyjmuje w ubezpieczalni, nie

Szlag mnie trafia jak czytam takie opinie, nawet jeśli są one od miłych
starszych Pań co wnioskuję po dyskusji.

Drogie kumoszki!!!

Pewnie same głosowałyście za Polską solidarną braci xero, więc się nie
dziwcie że macie wszystko dla wszystkich czyli tak naprawdę nic dla nikogo.
Jesli lekarzowi okuliście nie opłaca się pracować za darmo lub półdarmo za
psie pieniądze z NFZ, a jest na tyle dobry że ma pacjentów w gabinecie
prywatnym za normalne pieniądze to jest to jego sprawa i nikomu nic do tego,
zwłaszcza w aspekcie argumentu wyształcenia w Polsce.
Informuje was że wasze wyszktałcenie i wykształcenie waszych wnuków też jest
z moich składek, podobnie jak wyształecenie murarza (który mi domu za
półdarmo nie wybuduje) i krawcowej (któa mi garnituru za półdarmo nie
skroi), i ja nie bronię wyżej wymienionym szukać sobie innej, lepiej płatnej
pracy, lub nie nakazuję do niewolniczej pracy.

Pozdrawiam i życzę szczęścia w solidarnym państwie.

MS