Szczepionki czy ludobójstwo?

81. Data: 2009-11-21 08:28:37

Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Widać dzieci padają jak kawki, a następnie są zamiatane pod stół, że
> nikt nigdzie o tym nie pisze poza Ikselką.

Widocznie to o stół w kuchni Ikselki chodzi.

michał

82. Data: 2009-11-21 08:57:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
>(matki
> dzieci, które w niemowlęctwie przeszły krztusiec - wystąp).

A mogą same dzieci wystąpić? Ostatnio trafiłam na jakieś moje zabytkowe
EKG robione po przebytej błonicy (to jedna z trzech chorób, przed
którymi uodparnia aktualnie szczepionka DPT). Miałam podobno potem
jakieś szmery w sercu.

Ewa

83. Data: 2009-11-21 09:23:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> uodparnia aktualnie szczepionka DPT). Miałam podobno potem jakieś szmery w

Po szczepieniu?

Qra

84. Data: 2009-11-21 09:52:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A jaki typ?
>
> Qra, upierdliwie

Z typu "o szopenie".

Ewa, usłużnie

85. Data: 2009-11-21 09:55:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea tak oto plecie:

> Po szczepieniu?

Nie, po chorobie przebytej w wieku niecałych 4 lat.
Pewnie gdybym była wcześniej zaszczepiona, nie zachorowałabym na błonicę
i miałabym teraz zdrowsze serce i silniejsze nerwy, np. do IxI. ;)

Ewa

86. Data: 2009-11-21 10:59:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 00:35:43 +0100, Paulinka napisał(a):

> I dobrze, że czytasz, ale warto też ze wszystkich rzeczy, od których
> internet aż pęka w szwach odsiać ziarna od plew. A przede wszystkim nie
> straszyć ludzi.

Każdy ma swoją głowę.
--

Ikselka.

87. Data: 2009-11-21 11:11:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 01:13:55 +0100, Paulinka napisał(a):

> A widzisz zapomniałam od czego to wyszło i jak dokładnie brzmiało. Dzięki.

Cukrzyca dziecięca i nowotwory (oraz autyzm) zbierają żniwo, podtrzymuję:
zajrzyj na odpowiedni oddział w szpitalu, albo po prostu zapoznaj się ze
statystykami występowania autyzmu w miarę rozwoju i ilości szczepionek,
sprzedaży insuliny i leków rakowych dla dzieci. Jest tego coraz więcej.
Przez szczepionki, które obniżają odporność oraz trują.
Hipotezy?
To udowodnij, ze bez szczepionek Twoje dziecko by zachorowało na
którąkolwiek z chorób, przeciw którym było szczepione. To tylko hipoteza.
Najprawdopodobniej byłoby zdrowe, albo i zdrowsze, niż dziś. Jak i inne
dzieci.
--

Ikselka.

88. Data: 2009-11-21 11:15:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Z typu "o szopenie".
>
> Ewa, usłużnie

Aaaa... to jakby o dup*e Maryni, tyle że z użyciem wyrazów rzadko używanych
potocznie.

Qra, poniała

89. Data: 2009-11-21 11:15:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 07:23:07 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A mnie chodzi właśnie tylko i wyłącznie o tę cukrzycę. Moim dzieciom śmierć
> łóżeczkowa nie grozi.

Skoro tak bardzo Ci chodzi, to już musisz sama lepiej szukać, a nie na
moich teoriach spiskowych sie opierać - cobym Ci nie pokazała, i tak będzie
to spisek :->

--

Ikselka.

90. Data: 2009-11-21 11:16:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 07:28:26 +0100, Qrczak napisał(a):

>(...) Nowotwory litościwie odpuściłam.

Dlaczego?

--

Ikselka.

HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu