Szczepionki to zło?

21. Data: 2017-12-08 19:08:26

Temat: Re: Szczepionki to zło?
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> krys <w...@n...pl> wrote:
>> XL wrote:
>>
>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>> XL wrote:
>>>>
>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>> XL wrote:
>>>>>>
>>>>>>> krys <w...@n...pl> wrote:
>>>>>>>> XL wrote:
>>>>>>>>
>>>>>>>>> pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
>>>>>>>>>> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

u-niepodleglosci-tego-domaga-sie-wiceminister-na-kon
ferencji-o-antysemityzmie

> Cała UE już tam jest. Nie widzisz?

Widzę. I dlatego nie głosuję na bolszewików, którzy chcą nam wiecej
bolszewii wprowadzić.

> Oczywiście, że tak. Na pewno mówi, że realnie oceniam rzeczywistość.
Nie tak szybko.
Prostym słowem - jesteś hipokrytką. Głosujesz na ludzi, którzy z dziką
radością sprzedają cię tym koncernom, a p[otem patriotycznie chcesz zostawić
pod ich rzadami resztę społeczeństwa (która ich nie wybrała) i spierprzyć
tam, gdzie ich nie ma. Taki pattdiotyzm.

> Nie
> ma szans na pokonanie koncernów farmaceutycznych i ich lobby - ale jest
> szansa na uchronienie się od czarnej muzułmańskiej dziczy, co jest
> priorytetem. Do tego PiS mi wystarczy. Zresztą tu akurat innego wyboru nie
> mam/y.

Pacz, a Kopaczowa nie kupiła szczepionki na grypę!
Można?

22. Data: 2017-12-08 19:20:23

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

ny/item/121264-szczepienia-orezem-wojny-prof-maria-d
orota-majewska

> No i co z tego jego głosowania wynikło?
> Nic.
> Wiesz, dlaczego? Ponieważ nie potraficie (Ty wyborca i on poseł)
> klasyfikować swoich priorytetów podług ważności i logiki.

Bo my mamy ideały, których nie przelicza się na pieniądze.
I mój poseł WIE, że jeśli sprzeniewierzy się ideałom, drugiej szansy nie
będzie, ani mętnego tłumaczenia, dlaczego musiał zagłosować odwrotnie, niż
deklarował. Dla bolszewików niepojęte, wiem.

> Mój głosował na moje priorytety. Resztą muszę się zająć sama - przecież
> nie oczekuję niemożliwego od ludzi, na których głosuję, oczekuję jedynie
> skutecznego działania, pomimo że nie wszystko mi w nim pasuje.
> Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził. Tego się trzymam
> i dlatego jestem generalnie zadowolona z PiS.

To generalnie żyj w tym co ten twój PiS tworzy, zgodnie z prawem. Więc bierz
wnuczkę za rękę, nie zasłaniaj się wyimaginowaną alergią, tylko stosuj
prawo, które tworzy TWÓJ minister. Konsekwencji trochę i logiki w życiu. A
nie deklaracje, że ty sobie do Ameryki pojedziesz!
Ale nie martw się, przeżyliśmy najazd szwedzki, przeżylismy radziecki, to i
pisokomunę przeżyjemy.W końcu ten naród kombinować potrafi, lata okupacji
zrobiły swoje.
Szkoda tylko, że kamień na kamieniu tu niedługo nie zostanie.

23. Data: 2017-12-08 19:23:45

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-08 o 18:59, XL pisze:

> Mój głosował na moje priorytety. Resztą muszę się zająć sama

Tak ci się tylko wydaje.
Oszukali cię.

> [...]
> Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził. Tego się trzymam i
> dlatego jestem generalnie zadowolona z PiS.

Ludzie generalnie byli zadowoleni z Hitlera. Byli zadowoleni ze Stalina
(który dostał Nobla, ale nie odebrał... nieprawdaż?). W Korei Płn. są
też generalnie zadowoleni.
Przemyśl to jeśli potrafisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2017-12-08 19:33:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> [...]
ferencji-o-antysemityzmie

> Widzę. I dlatego nie głosuję na bolszewików, którzy chcą nam wiecej

Więcej bolszewii to Ci chciała PO wprowadzić. Słuchałabyś teraz wytycznych
Brukseli do spełnuenia na już, a chodziłabys kanałami, żeby swoją osobą nie
rozdrażnić jakiegoś ,,uchodźcy" i, jeślibyś nawet wyszła z tego cało, to by
Cię jeszcze w sądzie o rasizm skarżył, po czym straciłabyś robotę. I nawet
kanapki z szynką nie mogłabyś dziecku dać do szkoły, bo to nie halal...
Vide Szwecja, Francja, Niemcy.

Ale do Unii chciałaś, czy nie? Daję głowę, że aż przebierałaś nogami do
niej.
Tymczasem JA potrafiłam z góry przewidzieć ten ,,raj" i byłam przeciw.
I ponoszę teraz razem z Tobą skutki Twojego głosowania, nie sarkam, tylko
robię swoje, żeby pomimo tego ,,raju" próbować normalnie żyć i planować moją
i bliskich polską (!!!) przyszłość. No ale do tego, jak mówiłam, potrzeba
podstawowej rzeczy - umiejetności klasyfikowania swoich priorytetów. To coś
w stylu ,,kupić samochód czy chleb".

> [...]
> pod ich rzadami resztę społeczeństwa (która ich nie wybrała) i spierprzyć
> tam, gdzie ich nie ma. Taki pattdiotyzm.

Niech ta reszta wybiera skutecznie, zamiast mnie winić, że wybierałam
inaczej. Mam prawo. Zwłaszcza, że ja się ich wyborowi poddałam na 8 lat i
już basta, starczy. Wkurzyłam się i poszłam w skuteczność. / jak to się
brzydko mówi

> Pacz, a Kopaczowa nie kupiła szczepionki na grypę!
> Można?

TAK! Można.
To był właśnie TEN JEDYNY przypadek, kiedy standardowa POwska mantra ,,ni
ma" obróciła się na pożytek kogoś innego niż ich samych.
LOL

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

25. Data: 2017-12-08 19:47:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <w...@n...pl> wrote:

> Bo my mamy ideały, których nie przelicza się na pieniądze.

Otóż to - ideały. Na ideałach głodny nie wyżyje, stać go na nie dopiero gdy
zaspokoi potrzeby podstawowe.
Po prostu zaczęliście od przeciwnego końca listy, niż trzeba. Stąd ta ręka
w nocniku już definitywnie.
A ja drobnymi kroczkami po mojej liście i do przodu.

> I mój poseł WIE, że jeśli sprzeniewierzy się ideałom, drugiej szansy nie
> będzie, ani mętnego tłumaczenia, dlaczego musiał zagłosować odwrotnie, niż
> deklarował. Dla bolszewików niepojęte, wiem.

Twój poseł nawet jednej nie miał, a co tu mówić o jakiejś ,,drugiej"...
Zaczynanie od traktora, kiedy się nie ma ziarna na siew, nikogo nie
nakarmi.//uwaga przenośnia!

> To generalnie żyj w tym co ten twój PiS tworzy, zgodnie z prawem. Więc bierz
> wnuczkę za rękę, nie zasłaniaj się wyimaginowaną alergią, tylko stosuj
> prawo, które tworzy TWÓJ minister.

Cóż, wyjeżdżać mi się aż tak bardzo nie chce, to fakt. Na wsi pielęgniarki
zupełnie nieanonimowe są - może da radę zostać, sa na to sposoby :->

> Konsekwencji trochę i logiki w życiu. A
> nie deklaracje, że ty sobie do Ameryki pojedziesz!
> Ale nie martw się, przeżyliśmy najazd szwedzki, przeżylismy radziecki, to i
> pisokomunę przeżyjemy.

Jeśli ten naród przeżyje jako naród, to tylko dzięki niej.

> W końcu ten naród kombinować potrafi, lata okupacji
> zrobiły swoje.
> Szkoda tylko, że kamień na kamieniu tu niedługo nie zostanie.

A tak. Wojna w Europie wisi na włosku. No z tym się zgadzam niestety :-\

26. Data: 2017-12-08 20:03:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Ludzie generalnie byli zadowoleni z Hitlera. Byli zadowoleni ze Stalina
> (który dostał Nobla, ale nie odebrał... nieprawdaż?). W Korei Płn. są

Byli też zadowoleni z Tuska.
A Tusk im na to ,,niemożliwe"! - olał ich i pognał na synekurkę.
LOL

27. Data: 2017-12-11 19:03:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> http://babyonline.pl/chorowal-na-polio-zyje-w-zelazn
ym-plucu,aktualnosci-artykul,24109,r1.html

,,
Wpływ szczepień przeciwkrztuścowych na umieralność dzieci w Polsce
Nadszedł czas, aby rozprawić się z legendą o wpływie szczepień
przeciwkrztuścowych na umieralność polskich dzieci, a zwłaszcza polskich
niemowląt. Na portalu wydzialszczepien.pl umieszczono takie oto
stwierdzenie:

,,Krztusiec występował niegdyś o wiele częściej. Był jedną z
najgroźniejszych chorób okresu dziecięcego, powodując śmierć zwłaszcza
wielu niemowląt. W latach 60 zastosowano pierwszy raz na szeroką skalę
szczepionki i śmiertelność spadła."

Źródło: portal wydzialszczepien.pl

Ta półprawda powielana jest bardzo często przez wykształconych polskich
celebrytów sceny wakcynologicznej, np. dr n med Pawła Grzesiowskiego:

,,Np. przed wprowadzeniem szczepień w 1960 r. na krztusiec w Polsce
zachorowało ok. 100 tys. dzieci, a ok. 40 zmarło. Dziś dzięki szczepieniom
nie ma śmiertelnych przypadków krztuśca, ...."

Źródło: ,,Szczepić czy nie szczepić" portal mamazone.pl

Nie wiadomo na ile dr P. Grzesiowski miał wpływ na autoryzację tych słów,
ale 40 zgonów dzieci w 1960 roku to liczba zdecydowanie zaniżona.
Wymienione powyżej dwa przykłady półprawd o związku między szczepieniami a
śmiertelnością krztuśca mogą zostać opacznie zrozumiane przez np.
przeciętnego czytelnika portalu mamazone.

Przyjrzyjmy się uważnie umieralności niemowląt od 1950 do 1959 roku, a
także po 1960 roku, czyli po rozpoczęciu szczepień preparatami DTP u dzieci
w 3-12 miesiącu życia:

Poniżej tabele z danymi o ilości zgonów i umieralnośći wśród polskich
dzieci chorujących na krztusiec w latach 1950-1965.

(w originale druga tabela znajduje się pod pierwszą tabelą)

Dane przedstawione powyżej są z pewnością niekompletne, jednak trend można
zinterpretować tylko w jeden sposób:

we wszystkich grupach spadek umieralności rozpoczął się na wiele lat przed
wprowadzeniem szczepień w 1960 roku,
a w okresie po wprowadzaniu szczepień umieralność spadała w takim samym
tempie jak przed 1960 rokiem.
Warto wiedzieć, że mimo utrzymującej się wysokiej zapadalność w całej
Polsce w wielu miastach wojewódzkich udało się sprowadzić liczbę zgonów do
zera lub prawie do zera już w drugiej połowie lat 50 XX wieku:

Co w takim razie odegrało kluczową rolę na spadek umieralności polskich
dzieci chorujących na krztusiec? Odpowiedź poniżej:

poprawa warunków socjalno-ekonomicznych ludności doprowadziła do spadku
ilości ciężkich przypadków krztuśca i ilości hospitalizacji,
poprawa dostępu do służby zdrowia,
poprawa skuteczności leczenia szpitalnego ciężkich przypadków choroby np.
dla niemowląt 0-6 miesięcy ilość zgonów wśród hospitalizowanych dzieci
spadła z 18,5% w latach 1948-1952 do 3% w latach 1955-1960, pozostałe dane
z tego okresu poniżej:

Źródło: ,,Krztusiec", Szczepańska 1962

Wnioski

Na podstawie powyższych faktów można wysunąć wniosek, że wpływ szczepień
wprowadzonych w 1960 roku na spadek umieralności polskich dzieci był
relatywnie niewielki. Nie przeszkadza to jednak celebrytom wakcynologicznym
w rozpowszechnianiu półprawd błędnie sugerujących wielki wpływ szczepień
przeciwkrztuścowych na umieralność z powodu tej choroby.

Spis Treści

Streszczenie
Cisza o dziesiątkach tysięcy przypadków krztuśca w Polsce - zmowa
milczenia?
Krztusiec - epidemiologia
Kto roznosi i zaraża bakterią krztuśca?
Medycyna Praktyczna 2012 - Krztusiec ponownie w natarciu
Krztusiec, nieszczepione dzieci i mitologia polskich ekspertów i
dziennikarzy
Jak chorują dzieci nieszczepione przeciwko krztuścowi
Wpływ szczepień przeciwkrztuścowych na umieralność dzieci w Polsce
Młodzież i dorośli byli, są i będą rezerwuarem krztuśca
Konsekwencje niekompletności danych epidemiologicznych krztuśca
Szczepienia - skuteczność
Dlaczego szczepionki przeciwkrztuścowe zawodzą?
Szczepienia i ,,antygenowy grzech pierworodny"
Długoterminowa ochrona przed krztuścem
Szczepienia - skutki uboczne
Krztusiec - zapobieganie, rozpoznanie, leczenie
Zarys historyczny leczenia krztuśca
Agencja CDC: nieszczepione dzieci nie są przyczyną epidemii krztuśca w USA"

https://szczepieniakrztusiec.wordpress.com/wplyw-szc
zepien-przeciwkrztuscowych-na-umieralnosc-dzieci-w-p
olsce/

UWAGA: Niemożliwe tu do zamieszczenia tabele znajdują się w treści
cytowanego artykułu - adres jak wyżej.

--
XL
"Polskie" obozy koncentracyjne:

28. Data: 2017-12-11 20:00:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-11 o 19:03, XL pisze:

> [...]
> w rozpowszechnianiu półprawd błędnie sugerujących wielki wpływ szczepień
> przeciwkrztuścowych na umieralność z powodu tej choroby.

Bla bla bla.
Czyli, skoro od krztuśca się nie umiera, to lepiej nie szczepić i niech
dzieci chorują?
Na krztuścowe party też chodzisz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-12-12 09:39:38

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Otóż to - ideały. Na ideałach głodny nie wyżyje, stać go na nie dopiero
> gdy zaspokoi potrzeby podstawowe.

A przestajer być go stać na potrzeby podstawowe, bo mu Pis wyciąga na 500+,
mieszkanie plus, limuzyna plus.

> Po prostu zaczęliście od przeciwnego końca listy, niż trzeba. Stąd ta ręka
> w nocniku już definitywnie.
> A ja drobnymi kroczkami po mojej liście i do przodu.

Po trupach, TKM. Nie przejmuj się, wcześniej czy później wywiozą was na
taczkach.

> Twój poseł nawet jednej nie miał, a co tu mówić o jakiejś ?drugiej?...

Logika ci szwankuje. Skoro to jest poseł, to ma takie same prawa, jak poseł
PiS. I on głosuje tak, jak wyborcom obiecał, a nie tzy godziny po wyborach
mówi, ze sie nie da, bo opozycja.

> Zaczynanie od traktora, kiedy się nie ma ziarna na siew, nikogo nie
> nakarmi.//uwaga przenośnia!

Problem polega na tym, że wyc chcecie karmić, a myu chcemy, żeby każdy sam
się nakarmił. A da radę to zrobic, kiedy przestanie utrzymywać bandę
darmozjadów.

> Cóż, wyjeżdżać mi się aż tak bardzo nie chce, to fakt. Na wsi pielęgniarki
> zupełnie nieanonimowe są - może da radę zostać, sa na to sposoby :->

Jasne , dasz jej alternatywę - wywalą ją z roboty, albo spłonie jej chałupa,
ciekawe, co wybierze.
Nie prościej wybierać ludzi, którzy nie promują patologii?

> Jeśli ten naród przeżyje jako naród, to tylko dzięki niej.

Wspaniała logika - gdyby nie zabory, wojna i sowieci, nie byłoby tego
narodu. A gdyby nie Katyń, nie byłoby dziś u władzy "elit". Powinniście być
im wdzięcznim, TKM (uwaga, sarkazm)

> A tak. Wojna w Europie wisi na włosku. No z tym się zgadzam niestety :-\

Wojna swoją drogą, Ja mowię o tuym, co się dzieje między Odrą, a Bugiem.

30. Data: 2017-12-12 09:46:58

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2017 o 16:38, krys pisze:
> Mój poseł ANI RAZU nie zagłosował za jakimkolwiek ograniczeniem wolności.
> Możesz to powiedzieć o swoim?

Z jakim posłem się identyifkujesz?

Ach te okropne feministki.
,,Nad Niemnem" oglądajcie!