Re: Szkla kontaktowe?

Data: 2002-03-08 08:59:06
Temat: Re: Szkla kontaktowe?
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

Ja nosiłem Baucha i Acuve 2 i z tej pary lepsze były Acuve 2. Łatwiej je się
zakłada, z Bauchem musiałem sie męczyć. jedyna wada Acuve 2 to to że wogóle
ich nie czuje na oku wiec czasem zapomnę je zdjąć :-)
Z Bauchem nie było takiego problemu ponieważ czułem że mam coś na oku i po
ok. 10 godzinach musiałem je zdjąć.
Acuve 2 są mniej uwodnione dlatego mniej wysychają dlatego polecam Ci je
jeżeli pracujesz przy komputerze.

pozdrawiam Sebastian

Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
wiadomości news:a659b2$fet$1@news.onet.pl...