Szkodliwe pralki

61. Data: 2017-04-28 08:16:23

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Marteczka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 16:34, Akarm pisze:

> Ty naprawdę to kojarzysz z kucharzeniem?
> Ręce opadają...

Opanuj sie zanim cos napiszesz! W czym przeszkadza ci informacja, ze nie
niezdrowo jest prac w pralce? Kiedys niebylo pralek i ludzie byli
szczesliwsi i zdrowsi

https://mymamusie.pl/2017/04/27/rozyca-czai-sie-w-tw
ojej-pralce

62. Data: 2017-04-28 09:08:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> Wiesz, dałaś wsparcie swoim "autorytetem" temu portalowi, szerzącemu
> jakieś herezje.
> Zatem nie dyskutuję, ja Cię i n f o r m u j ę.
> Zwłaszcza, że co najmniej jedna osoba na grupie za autorytet Cię ma.

PORTALOWI? Wsparcie? Wsparłam jeden konkretny aspekt tam ujęty i wyraźnie
się do niego cały czas odnoszę - a czyhający na mój autorytet wykorzystują
CAŁY TEKST, ba, CAŁY PORTAL, do których nie wyraziłam wcale stosunku.
Ale cóż innego mogą zrobić ludzie go (autorytetu) NIEPOSIADAJĄCY, niż tylko
szukać dziury w całym? Działanie typowe od początku ludzkości, nie ma o
czym gadać.

PS. Aż taki ważny jest dla Ciebie aspekt mego/Twego
posiadania/nieposiadania autorytetu? I to gdzie - w necie??? Jeśli tak, to
w każdym razie dziękuję, ale niepotrzebnie się troszczysz - ja go po prostu
MAM 333-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

63. Data: 2017-04-28 09:22:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> Przypomniał mi się jeden z takich politykujących na pregierzu, który
> wreszcie w wątku pt. "Pregierz służy do czego innego!" złożył
> samokrytykę, którą ktoś inny zacytował (stąd przeczytałem):
> "Wiem, sam przyczyniam się do niszczenia idei pręgierza. Apeluję [...]"
>
> Bywają takie rozdwojenia jaźni - sam zaśmieca, ale jednocześnie apeluje,
> żeby inni nie śmiecili. ;D

> Nie warto tego komentować.
> Przypomnę tylko, że grupy dyskusyjne nie są niczyją prywatną własnością.
> I tematyka każdej jest określona.

"Przypomnę tylko" - oto od dłuższego czasu w grupie kulinarnej mącisz
zupełnie niekulinarnie, psując apetyty. Chyba, że u ciebie nikt nie może
wejść do kuchni i wspomnieć np. o muzyce.
Tymczasem u mnie w kuchni i w ogóle przy jedzeniu muzyka jest aspektem
nieodłącznym. Tak jak i kolory, zapachy, temperatura, kształty.
I ochnaście tysięcy innych rzeczy, o których przy moim ognisku można
pogadać.
Idź pichcić. I milcz.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

64. Data: 2017-04-28 09:50:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 09:08 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(...)
> w każdym razie dziękuję, ale niepotrzebnie się troszczysz - ja go po
> prostu
> MAM 333-)

I właśnie ujawniła się ta osoba, o której pisałem, że uważa Ikselkę za
autorytet.
Łeeeeee...
Ja się nie troszczę o Ciebie. Jako Trefniś mam obowiązek i radość z
obnażania fałszywych samozwańczych autorytetów! Taka trefna misja
trefnisiów!

--
Trefniś

65. Data: 2017-04-28 10:03:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> [...]
> Ja się nie troszczę o Ciebie. Jako Trefniś mam obowiązek i radość z
> obnażania fałszywych samozwańczych autorytetów! Taka trefna misja

Samozwańczy "trefniś" z samozwańczą "misją" - a głupiemu radość 3-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

66. Data: 2017-04-28 10:15:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 01:41 Akarm <a...@w...pl> pisze:

(...)
> "Wiem, sam przyczyniam się do niszczenia idei pręgierza. Apeluję [...]"
(...)

To zabawne, Trefniś ma psychofana, który dokumentuje wszystkie jego
wypowiedzi i cytuje na poczekaniu :)
Całą historię mam ja - mogę Ci podrzucić :)

Jest dyskretna różnica między jednym "apeluję", a wałkowaniem tematu już
kolejny dzień.
PREG sam wybrał wbrew moim apelom - ja to przyjąłem, mają do tego prawo.
pl.rec.kuchnia też sama decyduje, o czym (i z kim) dyskutuje.
Oczywiście można mieć mentalność niewolnika i bać się szerszego
spojrzenia, ale jeśli ktoś przy okazji chce być nadzorcą...

W twojej krucjacie nikt cie nie wspiera, zatem zostałeś spamerem i jako
SPAM można traktować kolejne Twoje wykwity w tym wątku, pozbawione
aspektów kulinarnych!

Śmierć SPAM-erom!!!

Spływaj do kuchni, zrób se jajecznicę - lecytyna i inne wartości odżywcze
przydadzą się
na przesilenie/depresję wiosenną.

--
Trefniś

67. Data: 2017-04-28 10:30:22

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 10:03 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Samozwańczy "trefniś" z samozwańczą "misją" - a głupiemu radość 3-)

Trefnisie pełnią _pożyteczną_ służbę, zdzierając fałszywe maski.

Tobie, jak Akarmowi, też radzę jajecznicę na poprawienie samopoczucia.
Tylko uważaj przy okazji na bakterie, które pochodem wędrują Ci do
jedzenia.
Niebawem pochodem pierwszomajowym, jak to miałaś za dawnych, "dobrych"
czasów.
:)

--
Trefniś

68. Data: 2017-04-28 12:15:22

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Apr 2017 15:11:30 +0200, w <odsqm0$7ha$1@node1.news.atman.pl>,
Marteczka <m...@i...pl> napisał(-a):

> Sam jestes fejk! Moze jeszcze dzieci mi kazesz szczepic?

Nie szczep i nie myj jedzenia -- woda jest skażona!

69. Data: 2017-04-28 12:16:29

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Apr 2017 16:34:50 +0200, w <5902018c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <a...@w...pl> napisał(-a):

> Ty naprawdę to kojarzysz z kucharzeniem?
> Ręce opadają...

Od szczepionki jest się tak zrobiło.

70. Data: 2017-04-28 12:17:31

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 Apr 2017 08:16:23 +0200, w <odumnk$4jp$1@node1.news.atman.pl>,
Marteczka <m...@i...pl>:

> Opanuj sie zanim cos napiszesz! W czym przeszkadza ci informacja, ze nie
> niezdrowo jest prac w pralce? Kiedys niebylo pralek i ludzie byli
> szczesliwsi i zdrowsi

No, ale co będzie jak do pralki wsypię szare mydło? :)

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..