Szkodliwe pralki

71. Data: 2017-04-28 12:26:39

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 12:17 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> No, ale co będzie jak do pralki wsypię szare mydło? :)

Zrobisz ją na szaro!

--
Trefniś

72. Data: 2017-04-28 12:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Trefnisie pełnią _pożyteczną_ służbę, zdzierając fałszywe maski.
>
> Tobie, jak Akarmowi, też radzę jajecznicę na poprawienie samopoczucia.
> Tylko uważaj przy okazji na bakterie, które pochodem wędrują Ci do
> jedzenia.
> Niebawem pochodem pierwszomajowym, jak to miałaś za dawnych, "dobrych"
> czasów.
> :)

Muszę Cię zaskoczyć - nigdy nie byłam DOBROWOLNIE na takim pochodzie, więc
nie mogę współdzielić z Tobą poczucia dobra tych czasów.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

73. Data: 2017-04-28 12:37:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zrobisz ją na szaro!

Bez mydła nie potrafisz się obejść, jak widać 3-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

74. Data: 2017-04-28 12:38:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 12:28 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(...)

> Muszę Cię zaskoczyć - nigdy nie byłam DOBROWOLNIE na takim pochodzie,
> więc
> nie mogę współdzielić z Tobą poczucia dobra tych czasów.

:O
Ale przecież ciągle żal Ci czasów, kiedy robiłaś w szkole za autorytet!
Nawet wtedy, kiedy "przymusowo" pod knutem szłaś w pochodzie, jako
autorytet wskazując młodzieży drogę i linię partii.
Dodam tylko (pod Akarma), co Ikselka pewnie świetnie pamięta, 1 maja tzw.
władza wystawiała samochody "chłodnie" z mięsem i kiełbasą, żeby
pochodnicy jeszcze bardziej tę władzę kochali!

--
Trefniś

75. Data: 2017-04-28 13:02:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 12:37 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Bez mydła nie potrafisz się obejść, jak widać 3-)

Nie wiem, kogo z nas obu chcesz skrytykować, czy wyśmiać.

Mydło jest znane od starożytności, podobno już Fenicjanie stosowali na
szeroką skalę.
Do dziś u ludzi jest w użyciu!

Okres zarzucenia mydła na rzecz pachnideł to był krótki, ślepy zaułek. Ale
żeby w drugiej dekadzie XXI wieku propagować takie w gruncie rzeczy
szkodliwe ekscesy, to trzeba być nieco zaślepionym...

--
Trefniś

76. Data: 2017-04-28 13:33:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś też mieszkaliśmy w takim domu (sanacyjno-bierutowski, jeśli chodzi
> o okres powstawania), w którym pralka miała swoje osobne pomieszczenie.
> Wejście do niego było z kuchni.

Wtedy to chyba nie było jeszcze nawet pralek Frań czy ich podobnych.

--
animka

77. Data: 2017-04-28 14:21:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .04.2017 o 12:28 Ikselka <i...@g...pl> pisze:
>

> (...)

> :O
> Ale przecież ciągle żal Ci czasów, kiedy robiłaś w szkole za autorytet!

Tak??? To pewnie dlatego staram się je zapomnieć jak zły sen, LOL.

> Nawet wtedy, kiedy "przymusowo" pod knutem szłaś w pochodzie, jako
> autorytet wskazując młodzieży drogę i linię partii.

Jako dziecko/uczennica/studentka??? Fantazję to Ty masz, oj, masz.

> Dodam tylko (pod Akarma), co Ikselka pewnie świetnie pamięta, 1 maja tzw.
> władza wystawiała samochody "chłodnie" z mięsem i kiełbasą, żeby
> pochodnicy jeszcze bardziej tę władzę kochali!

No i co? Kochałeś?
:-}

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

78. Data: 2017-04-28 14:27:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> żeby w drugiej dekadzie XXI wieku propagować takie w gruncie rzeczy
> szkodliwe ekscesy, to trzeba być nieco zaślepionym...

http://synonimy.net.pl/synonim/wchodzic-bez-mydla

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

79. Data: 2017-04-28 14:38:36

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 14:21 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Trefniś <t...@m...com> wrote:

(...)

> Jako dziecko/uczennica/studentka??? Fantazję to Ty masz, oj, masz.

:O
W 1987/1988 byłaś dzieckiem/uczennicą/studentką???
Nawet, jeśli to prawda - komuna powoływała się na taką młodzież:
http://lca.pl/image.php?id=12940&size=1

> No i co? Kochałeś?
> :-}

Przecież to Ty chadzałaś!
Wprawdzie "pod przymusem" - ale swoją miłość w ten sposób pokazywałaś
"światu".
"Młodzież kocha PZPR"
Nie pamiętasz całodziennych transmisji/relacji w TV?

--
Trefniś

80. Data: 2017-04-28 15:06:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 14:27 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

Czy ty Ikselka jesteś pijana, czy opuściła Cię rewolucyjna czujność???

> http://synonimy.net.pl/synonim/wchodzic-bez-mydla

Skoro my obaj (albo ja) bez mydła nie potrafimy się obejść, to bez mydła
może wchodzić tylko Ikselka!
Innego wniosku z Twojego wywodu wysnuć się nie da.

Klasyk mądrze pisał: "Matematyk zrobi to lepiej". Ale to nie dotyczy
pijanego matematyka!

--
Trefniś

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..