Szkodliwy thimerosal w szczepionkach. Co o tym sądzicie ?

1. Data: 2009-11-19 09:29:07

Temat: Szkodliwy thimerosal w szczepionkach. Co o tym sądzicie ?
Od: "Filip Sielimowicz" <s...@t...tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie było na grupie:
Są tu jacyś neurobiolodzy/biochemicy/... którzy mogliby się ustosunkować ?

Profesor Maria Dorota Majewska:

List o powszechności i szkodliwosci thimerosalu oraz o manipulacjach i
fałszowaniu badań
przez koncerny farmaceutyczne:
http://www.autyzm-szczepienia.eu/uploads/List_do_wak
cynologow_poprawiony%5B3%5D%20adobe.pdf

Wywiad:
http://www.reedukacja.pl/default.aspx?action=view&it
em=327&subpage=0

Mały cytat z powyższego:
"- Czy mozna wymienic, jakie szczepionki dostepne w Polsce zawieraja
thimerosal?
- Oczywiscie. W Polsce obecnie jest dopuszczonych kilka szczepionek ze
znaczna zawartoscia thimerosalu (THIM): Euvax, Hepavax, Engerix B - przeciw
wirusowemu zapaleniu watroby B, szczepionka blonicza, bloniczo-tezcowa i
bloniczo-tezcowo-krztuscowa, szczepionki przeciw grypie. Polskie niemowle,
zaszczepione zgodnie z obowiazujacym kalendarzem, moze otrzymac do 7.
miesiaca zycia: 75 mikrogramów rteci w szczepionce przeciw wirusowemu
zapaleniu watroby typu B, 75 w skojarzonej bloniczo-tezcowo-krztuscowej, 25
w szczepionce przeciw grypie. Razem - 175 mikrogramów rteci. Do 18. miesiaca
zycia moze otrzymac dodatkowo 50 mikrogramów, razem 225 mikrogramów Hg.
Trzeba pamietac, ze rtec akumuluje sie w mózgu i pozostaje tam przez
miesiace, a nawet lata po szczepieniach.

- W Polsce jednak szczepienia sa obowiazkowe. W pierwszej dobie zycia,
czasem nawet 2 godziny po urodzeniu, podaje sie szczepionke przeciw gruzlicy
i wirusowemu zapaleniu watroby typu B. Czy to jest bezpieczne?
- Wiele wskazuje na to, ze szczepionki zawierajace thimerosal, szczególnie
Euvax, stanowia bardzo powazne zagrozenie dla zycia i zdrowia dziecka.
Dostarcza ona jednorazowo 25 mikrogramów rteci, co stanowi ok. 8,3
mikrogramów na 1 kg masy ciala. Ta ilosc jest 83 razy wieksza od uwazanej
przez EPA za bezpieczna dla doroslego czlowieka! Poniewaz u noworodka
bariera "krew - mózg" nie jest dobrze wyksztalcona, thimerosal wraz z
antygenami i substancjami pomocniczymi szczepionek (np. zwiazkami glinu,
które nasilaja toksyczne dzialanie rteci) latwo przedostaja sie do mózgu,
gdzie moga powodowac trwale uszkodzenia. Opublikowane niedawno amerykanskie
badanie pokazalo, ze chlopcy zaszczepieni trzykrotnie szczepionka przeciw
wirusowemu zapaleniu watroby typu B z thimerosalem (analogiczna do Euvaxu) 9
razy czesciej byli uposledzeni umyslowo niz niezaszczepieni."

2. Data: 2009-11-19 11:21:06

Od: tomekr <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnie jest możliwe wyprodukowanie szczepionek bez toksycznej chemii, w
chwili obecnej są one dostępne tylko dla elit. Przykład to specjalna
szczepionka na świńską grypę dla rządu i armii Niemiec.

http://www.thelocal.de/national/20091018-22649.html

"Gorsi ludzie" mają się zadowolić koktajlem toksycznych związków
chemicznych, które będą im niszczyć mózg. Ogólnie firmy farmaceutyczne
nie są zainteresowane zmniejszeniem toksyczności swoich produktów. A
wydawałoby się, że powinny mieć zachętę - przy takiej ilości informacji
o szkodliwości ich produktów powinni starać się, aby nowo wprowadzane
produkty były bezpieczniejsze. Tymczasem tak nie jest, np. niedawno
wprowadzona szczepionka przeciw powoduje 4x większą śmiertelność od
zwykłych szczepionek.

Szczepionki to nie jedyny przypadek niszczenia mózgu przez medycynę.
Chemioterapia jest znacznie gorsza. Statyny też mają swój udział. Ale
przemysł spożywczy jest gorszy. Pakują glutaminian sodu lub analogiczne
substancje (nawet pod nazwą "aromaty") do prawie każdego przetworzonego
produktu mięsnego i nie tylko. Do tego aspartam w napojach i produktach
dietetycznych.

3. Data: 2009-11-19 13:41:20

Od: "tomek wilicki" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekr <t...@n...pl> napisał(a):

> Ogólnie firmy farmaceutyczne
> nie są zainteresowane zmniejszeniem toksyczności swoich produktów.

po co?

starczy kupić parę artykułów o świńskiej grypie w "neutralnych" mediach, od
razu banda zastraszonych kretynków wymusi na ministerstwie zakup produktu, za
którego skutki uboczne firma nie weźmie odpowiedzialności.

4. Data: 2009-11-21 12:54:52

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

To się nie nazywa timerosal, ani thimerosal, tylko THIOMERSAL, albo - w wersji
spolszczonej - tiomersal. Etymologia tej nazwy jest z chemicznego punktu
widzenia bardzo klarowna i pochoodzi od:
tio - nazwa grupy fumkcyjnej w postaci podstawnika siarczkowego
mer - od francuskiego "mercure" czyli rtęć
sal - od łacińskiego "sól"

Cała nazwa znaczy więc tyle co "sól rtęci z podstawnikiem siarczkowym".

Zażywałem kiedyś (wziewnie) szczepionkę IRS-19, która to zawierała. Nie
zaszkodziła mi na intelekt (teraz IQ mi wychodzi w testach na poziomie 155), a
naprzeziębienia pomogła. Jednak ja ją zażywałem krótko i nie będąc już
dzieckiem (miałem 21 lat).

5. Data: 2009-11-21 13:28:04

Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik <mateusz71> napisał:
> [...]
> sal - od łacińskiego "sól"
> Cała nazwa znaczy więc tyle co "sól rtęci z podstawnikiem siarczkowym".

fajnie że to fachowo wyjaśniłeś:O)

> Zażywałem kiedyś (wziewnie) szczepionkę IRS-19, która to zawierała. Nie
> zaszkodziła mi na intelekt (teraz IQ mi wychodzi w testach na poziomie
> 155),

to dorównałeś inteligencją DODZIE, naprawdę nie ma się czym chwalic:O)

poza tym nie istnieje nie szkodliwy związek rtęci, podobnie jak nie istnieje
żaden lek bez skutków ubocznych, co najwyżej bez skutków pozytywnych:O)

6. Data: 2009-11-21 16:00:43

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurpfs pisze:

> nie
> istnieje żaden lek bez skutków ubocznych

Raczej nie, natomiast skutki te występują na ogół rzadko (są wyjątki).
Na przykład po aspirynie można umrzeć, ale mało komu się to zdarzyło.

Leszek

7. Data: 2009-11-21 17:01:02

Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Lech Trzeciak" napisał:
> Raczej nie, natomiast skutki te występują na ogół rzadko (są wyjątki). Na
> przykład po aspirynie można umrzeć, ale mało komu się to zdarzyło.

skutki uboczne występują ZAWSZE, tylko żadko ze skutkiem natychmiastowym,
poza tym TY nigdy nie znasz wszystkich skutków ubocznych leków, bo nikt
wszystkich ci na opakowaniu nie poda, raz bo sam ich nie zna, dwa bo je
celowo zataja:O)
a ty i tak niczego nie będziesz w stanie udowodnić:O)

8. Data: 2009-11-22 01:05:54

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekr pisze:

> Ogólnie firmy farmaceutyczne
> nie są zainteresowane zmniejszeniem toksyczności swoich produktów.

Wytłumacz mi więc, dlaczego cimetydynę zastąpiono ranitydyną, a sterydy
dożylne sterydami wziewnymi, i to w dodatku łatwo metabolizowanymi w
wątrobie? Jak się uporasz z tymi dwoma, to będę pytał o kolejne leki
zastąpione przez mniej toksyczne odpowiedniki.

Już na etapie tworzenia leku dokonuje się znacznej optymalizacji jego
struktury pod kątem eliminacji najbardziej prawdopodobnych efektów
toksycznych.

> niedawno
> wprowadzona szczepionka przeciw powoduje 4x większą śmiertelność od
> zwykłych szczepionek.

Ojojoj, a co to dopiero będzie, gdy wynajdą szczepionkę za, a nawet
przeciw ;-)

> Szczepionki to nie jedyny przypadek niszczenia mózgu przez medycynę.
> Chemioterapia jest znacznie gorsza.

Zdecydowanie. Lepiej wszak umrzeć na raka.

> przemysł spożywczy jest gorszy. Pakują glutaminian sodu

Glutaminian sodu pakują, powiadasz... Czyli sól sodową kwasu
glutaminowego, jednego z 20 aminokwasów budujących ludzkie białka... To
musi powodować straszliwe skutki...

Leszek

9. Data: 2009-11-22 01:10:52

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Sielimowicz pisze:
> Chyba nie było na grupie:

Było.

Za @sicą z pl.sci.biologia parę linków plus parę własnych:

http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/06/list-pro
f-majewskiej-lokalizacja-konferencji-w-simpsonwood-s
elektywne-cytowanie-nie-spisek/
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/08/list-pro
f-majewskiej-naukowcy-bez-cenzury-ukryta-prawda-czy-
urojony-spisek/
http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/23/szkodliw
osc-listu-prof-marii-majewskiej/
http://biokompost.wordpress.com/2009/09/19/prawie-ja
k-prawdziwy/
http://biokompost.wordpress.com/2009/10/09/szczepion
ka-zamienila-czlowieka-w-hulka/
http://neurodiversity.com/weblog/article/14/chelatio
n-autism
http://autism-watch.org/about/bio2.shtml

I dwa cytaty:

"Właśnie, pod podanym linkiem jest m.in. to straszno-śmieszne porównanie
objawów autyzmu i objawów zatrucia rtęcią -- że są takie same:
zaburzenia mowy, wycofanie z grupy rówieśniczej, unikanie kontaktu
wzrokowego, powtarzalność zachowań itd. To ja się chciałem przy okazji
spytać: czy to naprawdę są objawy zatrucia rtęcią?! A co z bardziej
klasycznymi objawami, których listę można przeczytać w anglojęzycznej
Wikipedii? Dlaczego w porównaniu omija się takie objawy jak wypadanie
włosów i zębów? Łuszczenie naskórka? Dlaczego bezsenność zamienia się w
enigmatyczne "zaburzenia snu"? Gdzie światłowstręt?
No to nie wiem, może ten autyzm wcale nie przypomina zatrucia rtęcią?
Hmm... O! Albo Wikipedia jest w spisku!"

"Sprawdzilem wiec prof. Majewska w SCOPUSie - zaoszczedze Panstwu tej
pracy: powazna uczona - ponad 3,5 tysiaca cytowan... tyle ze niezupelnie
z tej dziedziny."

10. Data: 2009-11-22 23:14:23

Od: Lech Trzeciak <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papa Smurpfs pisze:

> skutki uboczne występują ZAWSZE,

Nic podobnego. Po małej dawce nitrogliceryny podjęzykowo na ogół nie
występują w ogóle żadne skutki, w tym "uboczne" ;-) Znajdzie się parę
dobrych leków, po których rzadko obserwuje się działania niepożądane,
zwłaszcza po krótkim leczeniu. Większość zażywających je ludzi na nic
nowego się nie skarży (w stosunku do stanu sprzed rozpoczęcia kuracji).

> tylko żadko ze skutkiem
> natychmiastowym,

No jasne, z odroczonym o dziesięciolecia ;-) Ciekaw jestem, jak
stwierdzisz, że wysypka w 57 r.ż. jest spowodowana zażyciem leku Z w 11
r.ż.

> poza tym TY nigdy nie znasz wszystkich skutków
> ubocznych leków, bo nikt wszystkich ci na opakowaniu nie poda

Na ulotce wypisane są zwykle wszystkie lub prawie wszystkie działania
niepożądane, jakie kiedykolwiek stwierdzono u osób zażywających dany
lek. Tak jest bezpieczniej dla producenta. Owszem, zdarzają się próby
manipulacji (Vioxx chociażby).

> raz bo sam ich nie zna

Tych, które jeszcze nie wystąpiły, oczywiście nie zna. To raczej
normalny stan rzeczy. Nikt nie zagwarantuje nikomu, że akurat u niego
nie wystąpi jakaś nietypowa reakcja.

> dwa bo je celowo zataja:O)
> a ty i tak niczego nie będziesz w stanie udowodnić:O)

W sprawie Vioxxu Merck ewidentnie się przeliczył. Łatwość, z jaką się
sprawa "wydała", dowodzi, że możliwość celowego zatajania jest
demonizowana. Za dużo osób musiałoby być wciągnięte do "konspiracji".

Leszek

gdzie się udać
gdzie się udać
Szczepienia
Antybiotyki - pytanie o skuteczność leczenia
Co jeszcze do apteczki publicznej?