Re: Szkoła orląt i kurcząt

Data: 2011-01-21 14:25:20
Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: zażółcony <r...@x...pl>

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:11sn4a4fabmcy$.dlg@trenerowa.karma...

> ?Tu-154M był samolotem wojskowym, miał wojskową załogę. Piloci mogli,
> zgodnie z obowiązującymi przepisami, podejść do próby lądowania przy
> minimalnych warunkach atmosferycznych - powiedział Wiesław Jedynak z
> polskiej komisji badającej katastrofę smoleńską.?
>
> http://bit.ly/ega3fS
Czytałem to całe wcześniej.

> Spróbuj to sobie wyobrazić. Realizujesz lot zgodnie z przepisami, zdrowym
> rozsądkiem i doświadczeniem. A Ty pieprzysz po prostu, pieprzysz Redart.
> No niestety.
Zaraz zobaczymy.

> Dodatkowo Ci powiem - wszelkie wcześniejsze wrzutki o naciskach, wszelkie
> "patrzcie jak lądują debeściaki" czy "zabije mnie jeśli ..." - nie
> potwierdziły się. Zniknęły, kurwa, wyparowały. Nie ma ich w żadnych
> stenogramach. A wcześniej były. Wszędzie. Były naciski na pilotów. A teraz
Otóż to. ja nie wiem, do jakich mediów Ty jesteś podłączony, ale
ja NIEGDZIE w żadnym poważnym dla mnie źródłe danych czegoś takiego
nie widziałem. O tych "debeściakach" słyszę dosłownie OD WCZORAJ.
Ja np. jako dość dobre źródło informacji traktuję TVN24 - nigdzie tam
nic takiego nie widziałem ani zaraz po katastrofie, ani później. Nie wiem,
jak mi wskażesz np. że Monika Olejnik gdzieś w jakiejś "Kropce nad I"
pytała kogoś "Jak Pan wytłumaczy określenie 'debeściaki' widniejące
w stenogramach ?" to obiecuję, że przystnę i podumam nad tym co mówisz.
Póki co - widzę frustrata, dał się wciągnąć w środek wrzeszczącego tłumu
i już nie wie, gdzie góra, gdzie duła, gdzie głowa a gdzie dupa.

> dupa, okazuje się, że realizowali normalną procedurę i chcieli odejść na
> drugi krąg.
Czy w ramach normalnej procedury jest ignorowanie ostrzeżeń systemu TAWS ?
Dlaczego, skoro realizowali normalną procedurę, to eksperci wojskowi
podkreślają jednak _naszą_ winę ? Bo są 'rusofilami' odpowiesz.
A ja poczekam. Po prostu poczekam. Nie mam aspiracji, by wiedzieć
lepiej od nich. Specjaliści badający tę katastrofę i polemizujący
merytorycznie z raportem MAKu nie mają ŻADNYCH podstaw do tego,
chronić Rosjan kosztem naszych pilotów. Nie wiem, w jaką trzeba wpaść
paranoję, żeby nie przyjmować od ekspertów informacji o naszej winie jako
majacej największą rangę. Ale poczekamy jeszcze. Z czasem sytuacja
dojrzeje do tego, że ktoś zacznie wyjaśniać, dlaczego pomimo tego, że
Rosjanie ewidentnie popełnili błędy - to jednak my popełnilismy większe.
Na razie jednak sytuacja nie dojrzała jeszcze do takich niuansów. Na razie
jest bitwa o 'czarno-białe' i pod znakiem pytania to, czy w ogóle jesteśmy
w stanie wytworzyć atmsferę odpowiedniego skupienia, by pracować
nad tym dalej - czy może byle prowokacja ze strony Rosjan będzie
nas każdorazowo paraliżować.

> Na to pytanie odpowiedź kryją czarne skrzynki. Z których dostaliśmy
> częściowy zapis, przypadkowo całkiem pocięty i zabuczany ruskim prądem.
Na szczęście mieliśmy własną (by USA) skrzynkę, która ma bardzo dobrej
jakości zapis i jest w naszych rękach.

> Przypadkowo całkiem nagrania z wieży nie ma bo się taśmy zacięły.
> Rozumiesz, zacięły się. Normalne. Choć przed lotem były sprawdzane i było
> wsio w pariadkie.
Bo mieli burdel. Tak - Rosjanie mieli burdel na tym lotnisku.
Ty jesteś zdziwiony ????
I powiem Ci, że gdyby tylko Kaczor i jego ekipa postanowiła
WSPÓŁPRACOWAĆ z polskim rządem zamiast go atakować
WODOSPADEM PUBLICZNYCH SPEKTAKLI IDIOTYZMÓW,
to nasza siła przebicie w ontaktach z Rosją byłaby nie 2x ale 10x większa.
A tak PiS robi taki krzyk, że cokolwiek Rosjanie nie zrobią, to i tak
wyglada to profesjonalniej, niż ta histeria, która panuje u nas.
No niestety. Swiat nawet jak jest zainteresowany tym, co się naprawdę
stało, to po prostu nie jest w stanie nic sensownego tu wydobyć.