Re: Szkoła orląt i kurcząt

Data: 2011-01-21 14:40:44
Temat: Re: Szkoła orląt i kurcząt
Od: Stalker <t...@i...pl>

zażółcony wrote:

> Specjaliści badający tę katastrofę i polemizujący
> merytorycznie z raportem MAKu nie mają ŻADNYCH podstaw do tego,
> chronić Rosjan kosztem naszych pilotów. Nie wiem, w jaką trzeba wpaść
> paranoję, żeby nie przyjmować od ekspertów informacji o naszej winie jako
> majacej największą rangę.

Jaką? Pan Jarosław Kaczyński stwierdził wczoraj, że: "na miejscu
premiera kazałby służbom specjalnym dokładnie się przyjrzeć tym
wszystkim ekspertom, zwłaszcza z pism lotniczych"

Pan Adam Hoffman dzielnie bronił wypowiedzi swego szefa, zastanawiając
się co się kryje za tym, że niektórzy eksperci maja takie samo zdanie
jak Rosjanie...

Redart, tu nie chodzi o to CO mówisz... ważne jest żebys nie miał
takiego samego zdania jak Rosjanie

Stalker, więc lepiej sie tak nie upieraj, bo jak pan Jarosław wróci do
władzy, to może się okazać, że odpowiednie służby sprawdzą co kto mówił
na grupach :-)