Re: Szkolny Koordynator TI

Data: 2003-07-17 18:57:40
Temat: Re: Szkolny Koordynator TI
Od: "Andrzej" <a...@g...pl>

Użytkownik "Roman O." <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
news:bf4ikg$89a$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Andrzej" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> p.t.
> <..>
> <..>
> Panie Andrzeju,
> i wszyscy czytajacy...
> Jest jedna, podstawowa:
> Szkolny Koordynator TI?
> O co tu chodzi?
> Co to za funkcja, administracyjna czy dydaktyczna?
> "Szkolny Koordynator Informatyki ma przyjść
> (jak czytam) z praktyką w przedsiębiorstwie" (?)
> Po studiach informatycznych (sic?!)
> [...]
Witam!
Szkolny Koordynator TI to wcale nie nowy temat. Sam spotkałem się z nim w
1999 roku, w lutym, na targach komputerowych w Warszawie. Był tematem jednej
z dyskusji "Edukacja informatyczna w szkole" w powiązaniu z wprowadzaną
reformą szkolną.
Rzeczywiście stanowisko jest na pograniczu dydaktyki i administracji. Chodzi
o to żeby komputery zamknięte w pracowniach komputerowych pracowały przez
cały dzień a nie tylko w godzinach pracy nauczyciela informatyka. By były
dostępne dla uczniów i nauczycieli i by był ktoś kto będzie miał pieczę nad
nimi i całym sprzętem technologii informacyjnej dostępnym w szkole.
Jak na razie wszyscy spłaszczają temat tylko do komputerów a przecież
technologia informacyjna to nie tylko one, a właściwie nie przede wszystkim
one - zapraszam do lektury Koordynator TI/Technologia informacyjna w moim
serwisie. Jak chce p. Sławomir to na razie sf, ale wcale nie taka odległa
znam nauczycieli, którzy już z niektórych z tych urządzeń korzystają w
praktyce dydaktycznej.

--
Powodzenia
Andrzej <a...@p...gazeta.pl>