Re: Szpinak

Data: 2003-03-07 20:11:24
Temat: Re: Szpinak
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl>

Użytkownik "Bask" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b4a8dn$oik$1@absinth.dialog.net.pl...
> De gustibus non disputandum est, ale polaczenie szpinaku z sosem
> paprykowo-pomidorowym to nie moje smaki. Mysle, ze w przypadku tej
> zapiekanki sos nie jest konieczny a jezeli juz to raczej sos na bazie sera
> blue lub plesniowego ewentualnie jakas wariacja z beszamelem ( a wtedy
duzo
> galki muszkatolowej ).

cos czuje, Bask, ze niejedna kolacje moglibysmy zjesc razem ;)

Ja tez jak szpinak, to bez czerwonego.

a tu przepis Agnieszki (aga_aa) z 2002 z prk na wyprobowana zapiekanke ze
szpinakiem:

> Bardzo dobra jest zapiekana ze szpinaku. Podsmazasz szpinak na maselku z
duza
iloscia czosnku+sol+pieprz+galka muszkatolowa. Mieszasz z feta (ok 200 gr)+
3
jajka+ ugotowany makaron (farfalle, spiralki-to co lubisz). Wkladasz do
naczynia do zapiekania, wysmarowanego maselkie, posypujesz bulka tarta i
platkami masla i zapiekasz az do mometu zrobienia sie ladnej, brazowej
skoropki
na gorze. Podawac z zielona salata. Pychota!

Margola