Szpitale czy obozy koncentracyjne?

11. Data: 2015-04-17 22:21:14

Temat: Re: Szpitale czy obozy koncentracyjne?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Apr 2015 20:46:34 +0200, Piotr napisał(a):

> Bo nie czuję potrzeby (tak jak Ty) wtrącania swoich 3 groszy
> do prawie każdego wątku .
> Wystarczy poczytać, czyjeś interesujące wpisy.
>
> Ale czasem ciężko nie odnieść się do takich durnot
> jak w tym wątku.
> Ignorowanie takich głupot mogłoby jeszcze może dać
> piszącym je mylne przeświadczenie, że jest w nich
> jakiś sens i racja.

Ciekawe podejście: wcale nie piszesz tu "kulinarnie" i to jest OK,
natomiast uważasz za konieczne konsekwencję w dopieprzaniu się :->

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

12. Data: 2015-04-19 01:26:32

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 14:50, Piotr pisze:

> Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

lach-szok

> Animka, dotychczas p....łaś głupoty na grupie
> komputerowej - nie mogłabyś tam pozostać ze
> swoją aktywnością?
> Tam się już przyzwyczaili.
> Daj nam skupić się tylko na kuchni... i to w klasycznym
> sensie - sztuki kulinarnej

Dlaczego? Teraz temat był o szpitalach. Wiem coś niecoś o wyżeraniu
pacjentom jedzenia.

--
animka

13. Data: 2015-04-19 05:05:00

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 01:26, animka pisze:

lach-szok

> Dlaczego? Teraz temat był o szpitalach. Wiem coś niecoś o wyżeraniu
> pacjentom jedzenia.

smakowało?
M.

14. Data: 2015-04-19 13:36:38

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 05:05, Marsjasz pisze:

> smakowało?

Po operacji nie ma apetytu. Jedzenie nie smakuje, ale kiedyś jak leżałam
to nawet cielęcinę dawali.
Teraz jest inaczej. Lekarze i pielęgniarki muszą płacić za obiady.

--
animka

Gotuj się...
Co z tym jajem?