Szukam samochodu

1. Data: 2005-05-26 08:29:16

Temat: Szukam samochodu
Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo proszę o podpowiedź, gdzie szukać oprzyrządowanego samochodu dla
osoby bez nóg. Może ktoś coś wie, może są jakieś strony (oprócz
niepełnosprawni.info.labeo), gdzie ogłaszają się ludziska chcący sprzedać
swój stary samochód inwalidzki. Stary, ale na chodzie :-))
Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-05-26 08:53:07

Temat: Re: Szukam samochodu
Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam do sprzedania samochod juz przystosowany do prowadzenia przez osobe bez
obu nog (gaz jest zamontowany w fotelu, hamulec reczny, automatyczna
skrzynia)

chrysler voyager `96 LPG,automat,klima i inne
cena:25tys

3. Data: 2005-05-26 11:54:00

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> niepełnosprawni.info.labeo), gdzie ogłaszają się ludziska chcący sprzedać
> swój stary samochód inwalidzki. Stary, ale na chodzie :-))

http://www.rehatreff.de/kleinanzeigen.php?page=grupp
e&gruppe=4&session=1039993852

http://www.mobilcenter.de/

budrys
______________

4. Data: 2005-05-26 12:51:07

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości

> "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
zapomniałam dodac że zainteresowana ma na samochód 4 tys. PLN
Dorota :-)))

5. Data: 2005-05-26 16:22:38

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
e&gruppe=4&session=10399
> 93852

> zapomniałam dodac że zainteresowana ma na samochód 4 tys. PLN

Och sorry - to proponuje cos z BMW;-)

budrys
___________

6. Data: 2005-05-27 05:58:50

Od: "Lens" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomniałam dodac że zainteresowana ma na samochód 4 tys. PLN

Samochod (bez wzgledu na marke) z oprzyrzadowaniem przystosowanym do
prowadzenia przez osoby bez nog w cenie do 4 tys. zł to raczej bedzie
finansowa studnia bez dna -jezeli jest taka mozliwosc to niech lepiej ta
osoba wstrzyma sie z zakupem i odlozy jeszcze troche pieniedzy -moze sie
okazac ze takie auto bedzie wiecej stalo w warsztacie niz jezdzilo a naprawy
i oplaty (ubezpieczenia, przeglady, etc.) beda sporo kosztowaly.

pozdr.

7. Data: 2005-05-27 06:24:19

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta bez nóg praktycznie nie wychodzi z domu. Ma małe dziecko, które z
powodu, że nie może go dowozic do szkoły, dużo zajęć opuszcza. Potrzebne
jest jej auto przede wszystkim po to by mogła malucha (niespełna pięcioletni
chłopiec kończy już zerówkę!!!) samodzielnie do szkoly dowozić, jakieś 1,5
km.
Po rozmowie ze mną i wyjaśnieniach zgodziła się na cenę do 6 000,00 zł.
Pozdrawiam
Dorota

8. Data: 2005-05-27 08:13:32

Od: "Lens" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> km.
> Po rozmowie ze mną i wyjaśnieniach zgodziła się na cenę do 6 000,00 zł.

Hmm... nie wiem ile kosztuje dostosowanie auta do prowadzenia go tylko
rekami ale moze lepiej byloby kupic cos "normalnego" i dostosowac go we
wlasnym zakresie -przy takim rozwiazaniu jest znaaacznie wiekszy wybor
samochodow. Jezeli z dostosowaniem uda sie zmiescic w kwocie 2 tys zl to za
pozostale 4 tys zl mozna juz cos wybrac -teraz tylko pozostaje kwestia
wysokosci kosztow utrzymania na jakie moze sobie pozwolic nabywca (paliwo,
ubezpieczenie, ceny ewentualnych napraw i czesci) oraz mozliwosci wsiadania
(jakie duze to auto musi byc by dana osoba poradzila sobie ze wsiadaniem).

Na niemieckim "rynku" w cenie do 1 tys euro (bo trzeba jeszcze doliczyc
oplaty) znalazlem takie cos
http://tinyurl.com/85spm
http://tinyurl.com/dn7pk - ten chyba tez jest dostosowany tylko nie wiem w
jakim stopniu

pozdr.

9. Data: 2005-05-27 12:08:30

Od: "Profitt" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lens" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

(...)

> Na niemieckim "rynku" w cenie do 1 tys euro (bo trzeba jeszcze doliczyc
> [...]

Bez przesady !
Tylko nie tak ''nietypowy samochod ''
jak np. ''PONTIAC lub podobny '' (bezyny,automat i 3135 cm3)
(exploatacja Cie zezre !!!!)
za te pieniadze poszukaj (a napewno znajdziesz VW Golf'a 2)
Typowy masa czesci do niego jest !

pozdrwiam Hanys !

10. Data: 2005-05-27 12:14:26

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Profitt" <a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> (exploatacja Cie zezre !!!!)
> za te pieniadze poszukaj (a napewno znajdziesz VW Golf'a 2)

He he synek, a po cholere komu czesci - potrzebny jest samochod
ktory bedzie jezdzil a nie czesci do niego i ich wymienianie;-)
Ale sam fanzolisz farmazony;-)

budrys

> pozdrwiam Hanys !

Zmarł dr Jerzy Timler.
rozliczenie programu student
Z prasy
Re: [spam] praca rowniez dla niepelnosprawnych
Oprogramowanie dla niepełnosprawnych