Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz

1. Data: 2012-03-21 00:44:18

Temat: Szukam zamka pod klamke z zatrzaskiem z zewnatrz
Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
widzialem cos takiego u znajomego, bardzo misie spodobalo.
Zamek podklamkowy. Od wewnatrz otwierany/zamykany pokretlem/galka, od
zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?
Gdzie mozna cos takiego kupic? Jak dokladnie sie to nazywa? Szukalem
frazy "zamek podklamkowy z zatrzaskiem" i podobnych ale niestety nic
to nie dalo. Ewentualnie - jaki zamek podklamkowy polecacie - dobry,
do drzwi antywlamaniowych, odporny na akcje typu "bump key"?
Piotr

2. Data: 2012-03-30 14:11:21

Od: Dąbrowski <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-21 01:44, Piotr Molski pisze:
> [...]
> zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?
> Gdzie mozna cos takiego kupic? Jak dokladnie sie to nazywa?

W złym języku szukałeś ;) To się nazywa ??????? ????? ??????????-??-25 i
kosztuje około 500 rubli. Kiedyś przywozili "Ruscy" a teraz to chyba
tylko wysyłkowo.
Tu: http://www.lock-door.ru/goods/zamok-vreznoj-baranovi
chisho25
albo tu: http://www.zamky.ru/zamok-vreznoi-baranovichi-sho-25
Jak wrzucisz w googla ??????? ????? ??????????-??-25 to wyszuka Ci gdzie
jeszcze :) W polskich sklepach tego typu zamków nie spotkałem.

3. Data: 2012-03-31 01:20:05

Od: Piotr Molski <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieeeeki :)
Poszukam na bazarkach albo sprubuje zamowic.

pozdr
Piotr

4. Data: 2012-04-13 12:59:54

Od: "Henryem" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Molski" <p...@a...pl> napisal w wiadomosci
b.googlegroups.com...
> [...]
> to nie dalo. Ewentualnie - jaki zamek podklamkowy polecacie - dobry,
> do drzwi antywlamaniowych, odporny na akcje typu "bump key"?

Pierwszy z brzegu: http://www.sklep.winkhaus.pl/artykuly.aspx?g=15&p=1&
t=3

5. Data: 2012-04-13 14:04:46

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 kwietnia 2012 14:59:54 UTC+2 użytkownik Henryem napisał:
> Pierwszy z brzegu: http://www.sklep.winkhaus.pl/artykuly.aspx?g=15&p=1&
t=3

a ten pierwszy z brzegu jest "od zewnatrz zamykany przez nacisniecie hmm, bebenka?"
Bo o taka funkcjonalnośc pytającemu chodziło

6. Data: 2012-04-16 10:08:38

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-31 03:20, Piotr Molski pisze:
> Dzieeeeki :)
> Poszukam na bazarkach albo sprubuje zamowic.

Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
zamek i prawie za każdym razem po zamknięciu zatrzaskiem pojawiał się
lęk - "a wziąłeś klucz?!". Na szczęście zawsze klucz miałem :)

Zamek miałem, ale nie mam, bo się zepsuł. Na szczęście zaciął się w
pozycji "otwarty" - klucza nie dało się przekręcić, bębenka nie dało się
wcisnąć. Może to wyjątkowy przypadek, ale zalecam ostrożność.

Pozdrawiam
Miroo

7. Data: 2012-05-08 20:53:16

Od: Karol Piotrowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 12:08, Miroo <m...@R...o2.pl> wrote:
> Przy takim zamku niestety trzeba być czujnym żeby nie zatrzasnąć kluczy
> w domu. I nie ma się co śmiać - może się to zdarzyć każdemu. Miałem taki
Mialem kiedys w drzwiach od wynajmowanego mieszkania taki zamek, co
sie zamykal z automatu za kazdym razem, jak zamykalo sie drzwi (ekstra
zabezpieczenie antywlamaniowe). Do tego na klatce byla krata zamykana
na klucz. Mieszkalem tam 2 lata, slusarza wolalem chyba 5 razy, raz
nawet dzwonilem od sasiadki, bo nie wzialem ani klucza ani komorki.
Za taki pomysl powinno sie wlepiac mandat od Strazy Pozarnej albo cos
w tym stylu, bo w wypadku pozaru mozna usmazyc sie zywcem, jak sie
wybiegnie z domu bez klucza - ani wrocic do domu po klucze, ani
otworzyc kraty zeby uciec z bloku...

Karol Piotrowski

Jak przechowywać płytki DVD?
Domy z bloczków