Szukam zbiornika do kompaktu WC

1. Data: 2016-05-03 10:08:45

Temat: Szukam zbiornika do kompaktu WC
Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam zbiornika do kompaktu WC: MINI PLUS KOŁO.

Pękł zbiornik, a dół jest dobry.
Cały kompakt kosztuje minimum 449 zł, to dużo.
Kompakty innych firm, tańsze, są za duże do mojej
małej łazienki.

Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
bardzo proszę o wiadomość.
Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep
internetowy.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2016-05-03 13:30:12

Temat: Re: Szukam zbiornika do kompaktu WC
Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 3 maja 2016 10:08:36 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:
> [...]
>
> Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
> bardzo proszę o wiadomość.
> Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep
http://www.kolo.com.pl/produkty/wc-bidety-pisuary
Zapytaj tam.

3. Data: 2016-05-03 13:40:22

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-03 o 10:08, Ewa pisze:
> [...]
>
> Jeżeli ktoś wiem gdzie można taki zbiornik kupić,
> bardzo proszę o wiadomość.
> Najlepiej w Warszawie lub okolicy, albo przez sklep

Jeśli się nie rozsypał i to tylko pęknięcie, sprawę załatwi sklejenie
klejem - żywicą epoksydową od wewnętrznej strony zbiornika. Jeśli nie ma
czego kleić, polecam kontakt z infolinią Koła.

Grześ

4. Data: 2016-05-03 15:07:02

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli się nie rozsypał i to tylko pęknięcie, sprawę załatwi sklejenie
> klejem - żywicą epoksydową od wewnętrznej strony zbiornika.

Nie rozsypał się, jest pęknięcie na całej wysokości i trochę
u podstawy.
Zaczęło się od tego, że leciała woda. Początkowo wydawało
się, że to ze skorodowanych śrub, bo nawet po dotknięciu ręką
rdza była widoczna na palcach.
Hydraulik kupił Komplet naprawczy do kompaktu typu U,
ale gdy odkręcał śruby zauważył, że zbiornik jest pęknięty
od strony ściany.
Powiedział, że mam kupić cały kompakt lub tylko zbiornik.

Gdyby sklejenie żywicą epoksydową wystarczyło na jakiś
czas (plus śruby z kompletu naprawczego), to by mi to
odpowiadało, bo remont mieszkania planuję dopiero za jakiś
czas i wtedy można by to zrobić docelowo.

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2016-05-03 16:32:15

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kup szklo wodne, tak sie nazywa w sklepie i jest latwo dostepne. Nalej troche, ze sto
mililitrow, do zbiornika. Nastepnego dnia powtorz. Powtarzaj az do skutku co moze
potrwac kilka dni. Ze spluczki korzystaj normalnie. Wlewaj na noc albo jak wychodzisz
do pracy. Po wlaniu korzystnie jest rozmerdac. Albo wlewac po oproznieniu zbiornika
zeby wplywajaca woda rozmerdala szko wodne. Przy niewielkim peknieciu sklei
szczeline. To stara i niezykle skuteczna metoda. Sklejenie klejem typu zywica jest
trudne i odradzam. Szklo wodne mozna kupic w sklepie chemicznym. Powino byc tez
dostepne w marketach budowlanych. Jest tanie.

6. Data: 2016-05-03 17:01:59

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> Kup szklo wodne, tak sie nazywa w sklepie i jest latwo dostepne.
> Nalej troche, ze sto mililitrow, do zbiornika.
Wyleci na posadzkę. :-(

> Nastepnego dnia powtorz. Powtarzaj az do skutku co moze potrwac kilka dni.
> Ze spluczki korzystaj normalnie.
Będzie potop i byłby nawet przed odkręceniem przez hydraulika śrub.

> Przy niewielkim peknieciu sklei szczeline.
Nie wiem czy moje pęknięcie jest niewielkie. Do momentu wykręcenia
śrub przez hydraulika, mogłam korzystać ze spłuczki napełniając zbiornik
na chwilę przed spuszczeniem wody, a następnie jak najszybciej zakręcając
dopływ. Teraz pozostaje spłukiwanie kubełkiem.

> Sklejenie klejem typu zywica jest trudne i odradzam.
Szkoda.

Dziękuję i pozdrawiam
Ewa

8. Data: 2016-05-03 18:50:55

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W LM litr kosztuje dyche. Jesli przy dnie najbardziej przecieka to wlej pol litra
szkla wodnego i poczekaj. Co wyleci to wyleci ale co zostanie to zacznie sklejac.
Kiedys podchodzilem sceptycznie do dzialania szkla wodnego. Jak uzylem to sie okazalo
ze dziala i to przy duzym peknieciu kibelka. Oczywiscie kibelek trafil do nieba
peknietych kibelkow ale skutecznie opoznilo sie wydanie kasy na nowy.

9. Data: 2016-05-03 19:36:20

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Z wlasnego doswiadczenia. W LM jesli maja cos w sprzedazy to sciagna czesc zamienna.
Sprawdzone na zywym organizmie. Potlukl sie klosz od lampy. Nowa 5 dych. Spytalem
pania czy sa klosze a ta sprawdzila w komputerze i mialem do odbioru za cztery dni.

10. Data: 2016-05-03 21:45:53

Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-05-03 o 15:07, Ewa pisze:
> [...]
> odpowiadało, bo remont mieszkania planuję dopiero za jakiś
> czas i wtedy można by to zrobić docelowo.

Klejenie epoksydem wcale nie jest trudne, wiadomo że trzeba osuszyć
zbiornik i kleić na suchą powierzchnię od środka (tzn tam gdzie zwykle
jest woda). W znajomym mi domku podany sposób załatania pęknięcia
funkcjonuje od ładnych kilku lat, nic nie cieknie a ponieważ pęknięcie
też jest od strony ściany, do tej pory nikt nie wie o wypadku przy
pracy, tzn przy montażu kibla....

Grześ

jaka farbe polecacie do ogrodzen kutych?
malowanie ogrodzenia kutego - jaka cena
Jaka tania kosiarka elektryczna ?
Opakowania (próżniowe) na ubrania
uległ uszkodzeniu ten "gwoździk" od którego przeskakuje iskra podczas zapalania - gdzie go kupie?