Szymborska nie żyje.

11. Data: 2012-02-01 23:00:09

Temat: Re: Szymborska nie żyje.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 23:46, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:24:51 -0800 (PST), glob napisał(a):
> Lebowski:

> Czekałam na COKOLWIEK. A tu nic.
> Aż nie mogę uwierzyć.
> Ale ponieważ Bóg dał jej taką dobrą śmierć, wiec chyba jej wybaczył. No to
> i ja muszę.

chyba nie wiedzialas wyemitowanego filmu w TV? Szymborska powiedziala
ze byla wowczas innym czlowiekiem. przyznam ze znam znacznie gorsze
przypadki wspolpracy z rezimem komunistycznym, chocby ci siepacze
ktorzy zbili mnie i moich kolegow w tym i kolezanki, ubrani w kufajki
smierdzacy gorzala i papierochami. za co zostalismy relegowani z
uczelni. niektorzy poznie stali sie goracymi oredownikami swoiscie
pojmowanej demokracji, bo powial wiatr hisorii i to sie bardziej
oplacalo, ze starego pozostal im antysemityzm. a poniewaz mam dobre
serce, to niech im ziemia lekka bedzie

12. Data: 2012-02-01 23:04:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 23:53, było cicho i spokojnie, aż tu J-23 jak pierdolnie:

> [...]
>
> ja i moi znajomi znamy i doceniamy
> wartosc nawet tych durnych socjalistycznych czasow, poniewaz
> dostalismy
> za darmoche dobre wyksztalcenie, doplaty do wyzywienia w szkolach i
> stolowkach, opieke zdrowotna i to wcale nie najgorsza, wygodna
> infrastrukture, wychowanie, dzieki ktoremu potrafimy dbac o siebie i
> bliskich, ktorzy tez zyja zdrowo, bez nalogow i nie zra jakiegos gowna
> jak swinie i zyje nam sie wygodnie, bez jakis wiekszych wyrzeczen.
> autor - Lebowski
>
> czyli ze tez dawales du... komuchom, tyle ze to twoje cztery litery

Napisalem, ze doceniam korzysci jakie daje zycie w spoleczenswie i
jestem gotow za nie cos tam kopsnac jakby co.
Ale pisalem o zupelnie innych kosztach.
Owszem, pewnie wszystko ma swoja cene, ale tez sa pewne granice, nawet
tej ceny.
Tylko ze pewnie juz tego nie zrozumie taki zgorzknialy staruch jak ty,
ktoremu juz tyko coraz bardziej smierdzi z ust.

13. Data: 2012-02-01 23:06:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 1 Feb 2012 15:00:09 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Szymborska powiedziala
> ze byla wowczas innym czlowiekiem.

O, jak fajnie tak zmieniać skórki, nie? Aż zazdroszczę tej zdolności
niektórym.
Nie trzeba wtedy nikogo przepraszać, za nic odpowiadać. Taki dr Jekyll i mr
Hyde - po prostu stawać się co rusz INNYM człowiekiem, a co!
:-///

14. Data: 2012-02-01 23:12:33

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-01 23:46, Ikselka pisze:
> [...]
> Aż nie mogę uwierzyć.
> Ale ponieważ Bóg dał jej taką dobrą śmierć, wiec chyba jej wybaczył. No to

No coz, ja tam do Boga porownywac sie nie bede.
Sw. Piotrowi chyba nie bardzo wybaczyl.
A smierc jak smierc, czasem kilka chwil wystarczy, zeby gorzko pozalowac
swojego nedznego zywota, choc ostatnie miesiace raczej nie byly dla niej
zbyt mile.

15. Data: 2012-02-01 23:16:40

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, a ja źle nie piszę o S.
> Co nie znaczy, ze trzeba zapomnieć.

no widze. Piszesz.

i.

16. Data: 2012-02-01 23:18:05

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Aż nie mogę uwierzyć.
> Ale ponieważ Bóg dał jej taką dobrą śmierć, wiec chyba jej wybaczył. No to

a co Ty masz jej wybaczac? przeciez twoj ojciec po tej samej stronie wtedy
byl. O co wiec
ci biega?

i.

17. Data: 2012-02-01 23:18:59

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, jak fajnie tak zmieniać skórki, nie? Aż zazdroszczę tej zdolności
> niektórym.

moze tak samo wierzyla w wartosc komunistyczna jak twoj sp. ojciec....ktory
do konca byl wierny.

i.

18. Data: 2012-02-01 23:21:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 00:06, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Nie trzeba wtedy nikogo przepraszać, za nic odpowiadać. Taki dr Jekyll i mr
> Hyde - po prostu stawać się co rusz INNYM człowiekiem, a co!

iksa, jak tak ma wygladac katolicyzm jak w twoim wydaniu, to na
szczescie mam go w duzym niepowazaniu
bo modlisz sie: i wybacz nam nasze grzechy, jako i my odpuszczamy...
i odpuszczesz?

kowalskiemu zdechla krowa, niby czlowiek zupelnie obcy a jedna
przyjemnie

19. Data: 2012-02-01 23:26:12

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lut, 00:04, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]

> Tylko ze pewnie juz tego nie zrozumie taki zgorzknialy staruch jak ty,
> ktoremu juz tyko coraz bardziej smierdzi z ust.

pomyliles sie ten smrod to jest wynik mojej grubej nieprzyzwoitosci
jaka robie na twoje ordynarne odniesienia ad vocem

20. Data: 2012-02-01 23:30:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 1 Feb 2012 14:24:51 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Globu�, daj spok�j. Bylo tak, �e s�u�y�a komunie, a jest tak, �e to
B�g j�
> os�dzi.

Właśnie widać jak służyła, że dla doła społecznego trzeba było pisać
by ich próżniacze zadki zaspokajać, ale sztuka dość dobrze radzi sobie
z takim cenzurowaniem i stworzyła rzeczy pokazujące że jak dół piszczy
i wyje to nie jest to ich, a wręcz wbrew nim i na wysokim poziomie.
Na początku komunizm był zupełnie inny i wiele osób łączyło z nim
nadzieję że w końcu Polska będzie racjonalna a nie zaściankowa,
irracjonalna z kościelnym brakiem rozwoju i klapami na oczach.
Następnie komunizm zamienił się w coś co można nazwać kościołem i Oni
widząc co się dzieje odchodzili pozbawieni kolejnej nadzieji na to że
tu będzie normalnie i humanitarnie. Miłosz w tym czasie również zrobił
tył zwrot i jako jedyny potrafił pokazać zachodowi koszmar komunizmu,
ahumanizmu i rzeczywistość człowieka w komuniźmie ( zniewolony umysł),
byli ci ludzie następnie cenzurowani i pomawiani. I tak jest do tej
pory bo napewno dla KK pracują byli SB, bo wręcz po stalinowsku
fałszują biografię. Ale jak śmieci nie chwaliłeś za komuny, to te same
z dołu śmiecie po komunie też będą wyły. Z ramienia kościółka tym
razem oskarżasz polskich patryjotów. . Nie patrzysz na kulturę polską
tylko na interes watykanu i jego ideologii. Jedna kurwa z moskwy druga
z watykanu i wiecznie sprzedajny dół społeczny niszczy polskę z jej
kulturą, która słusznie pokazała że kościół to patologia społeczna
polski. Bo oni naprawdę mieli rację .

ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?
Odłączyć?
Trzęsące się staruchy.
Przeniesienie odpowiedzialności