Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...

81. Data: 2010-05-26 10:27:13

Temat: Re: Szymon Majewski - imho coraz lepszy ...
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

sopisma.html

> [...]
> kiedy spokojnie można terroryzować otoczenie i dostać balona? W życiu!
> Uwielbiam swoje urodziny, choć trochę ich już było. I będę uwielbiać do
> tych 73..... Ciekawa jestem jak prowadzili badania, i czy brali w nich
> udział pogodni staruszkowie z zaawansowaną demencją???? :-))))))
>
> Myślisz, że poczucie szczęścia ma coś wspólnego z wiekiem? Pośrednio
> chyba tak. Ale chyba chodzi w sumie o liczne i różnorakie przeżycia,
> zdobyte doświadczenie i zwykłą dojrzałość będącą ich wynikiem. Wiesz
> "obyś miał ciekawe życie" (tfuuu) :-)))))

I ta zaawansowana demencja też ma pewnie wpływ.

Qra, i tego się trzymajmy

82. Data: 2010-05-26 10:45:03

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <z...@o...pl> wrote in message news:htiq43$5on$1@news.onet.pl...
> Ja póki co dowiaduję się wszystkiego, wraz z postępem prac ...
> Właczam sobie np. TVN24, tam pojawia się Klich (ten ekspert, nie minister)
> i opowiada - ile może, ile jest już pewien.

Co wiesz o katastrofie od niego, poza tym, ze w kabnie byl Bieniek i ktos
jeszcze?

poza tym oczywiscie, ze katastrofa miala miejsce i ze bylo to we mgle :)))
no i ze nie byl to zamach

Druch

83. Data: 2010-05-26 10:51:20

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Nie wiesz tego, ze standardowo zapisy voice recorderow sa tajne.

Ale zapisy voice recorderow nie sa tajne po katastrofie.

Tu masz z Concorde, stenogram:
http://www.yenra.com/concorde-crash/

Tu masz nawet audio ze slynnych katastrof:
http://www.airdisaster.com/cvr/cvrwav.shtml

Rowniez katastrofa promu Kolumbia - masz zapis rozmowy - prom - wieża,
dostepne w sieci (youtube)

Druch

84. Data: 2010-05-26 11:08:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odmieniony Druch" <e...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze?
>
> poza tym oczywiscie, ze katastrofa miala miejsce i ze bylo to we mgle :)))

Druchu- tak się przyglądam...W moim przekonaniu niektórzy ludzie- tak jak
ci, którym się starasz wytłumaczyć rzeczy, które są wręcz oczywiste- nie
chcą ich zobaczyć. Skoro nie chcą- to nie zobaczą. Czyli: to, co robisz-
przypomina pracę jednego pana- wprawdzie miał stałą i pewną pracę, ale mało
ciekawą dosyć. Nazywał się Syzyf. To jak- zmienisz nick?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

Prawda Przeciw Światu
(przysłowie celtyckie)

Jedynie prawda jest ciekawa
(Józef Mackiewicz)

85. Data: 2010-05-26 11:10:46

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message

> Bo tak niestety jest. Nie ma co zaklinać rzeczywistości.
> Na tym bezspornym FAKCIE opiera się mnóstwo praktycznych jego zastosowań,
> od polityki, przez reklamę, marketing, po religię.

Patrzac na katastrofe smolenska i otoczke medialna,
mam wrazenie ze oswiecone elity wlasnie probuja krecic chlopkami.
I skoro tak wierzysz w tych ekspertow, teraz pytanie przy okazji katastrofy
chaosie informacyjnym.

- czy eksperci kreca chlopkai skutecznie? Ja tego nie widze. Chaos
informacyjny.

- czy chlopki-roztropki przyjmuja oficjalnie gloszona wersje czy jej nie
wierza?
Sporo ankietowanych wyczuwa dziwna forme przekazywania informacji o
katastrofie.
Zreszta rowniez rysyjscy opozycjinisci. Czy to tez chlopki roztropki?

- kto przyjmuje jak leci dziwne hipotezy medialne na temat katastrofy
i powtarza mechanicznie to co mowia glowne media? Czy nie sa to tzw.
wyksztalceni z miasta?

i wreszcie sam sie nie okresliles - Jak oceniasz informacje medialne i jaka
jest Twoja hipoteza o
katastrogie?

> Duchu: To są PODSTAWY socjologii :-)

Czesto gdy nie masz argumentow, poslugujesz sie jakims autorytetem.
Albo sa to eksperci, albo cytaty z Dawkinsa,
ktory "dawno obalil chlopkow-roztropkow", albo jest to Nauka...

A po Twojej wlasnej argumentacji nie widze zebys az tak rozumial co sie
dzieje.
Pamietasz rozmowy o mammografii?

> Możesz podać przyklad, w którym założyłem nieomylność mediów?
> Bo ja moge Ci podać wiele przykładów, w których bardzo w to wątpiłem :-)

Gdzie? Kiedy? Wczesniej gdy mowilem o krecenie, od razu zaczeles
mowic o rzekomych "spiskowcach" jak ja.
Zmieniles zdanie? Komu nie wierzysz? Mediom?
W co nie wierzysz? :)

Druch

86. Data: 2010-05-26 11:10:57

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie! Skutecznosc jakies 30%.
> Ale obowiazuja!
> Dlaczego nikt tego nie zmienia?????
> Niekompetencja?

Kasa, panie. Kasa i sococjalizm.
Chodzą takie dowcipy wśród inżynierów: jeśłi Pan jest takim
lekarzem jak ja izynierem - to ja dziękuję, nie skorzystam ;)

A w końcu kazdy z nas kiedyś przestanie pracować a potem, za jakiś
czas umrze. Pytanie o proporcję czasu między tymi przedziałami
- i masz jakiś wskaźnik socjalizmu/dobrobytu.

87. Data: 2010-05-26 11:11:56

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> [...]
> przypomina pracę jednego pana- wprawdzie miał stałą i pewną pracę, ale
> mało ciekawą dosyć. Nazywał się Syzyf. To jak- zmienisz nick?:-)

Rozumiem. Masz racje.
Dzieki za info.
Druch

88. Data: 2010-05-26 11:16:37

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze?
>
> poza tym oczywiscie, ze katastrofa miala miejsce i ze bylo to we mgle :)))

Np. to, że nie ma powodów, by Rosjanom zarzucać próby utrudniania śledztwa
czy
cokolwiek podobnego - jest raczej odwrotnie - raczej wyjątkowo się starają.
Wyjątkowo nie należy czytać 'jest idealnie', ale że jest 'dużo lepiej niż
oczekiwany standard'.

89. Data: 2010-05-26 11:19:39

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.airdisaster.com/cvr/cvrwav.shtml
>
> Rowniez katastrofa promu Kolumbia - masz zapis rozmowy - prom - wieża,

A powiedz mi jeszcze: w jakim czasie od katastrofy te dane były
upubliczniane ? Jak z nimi było zaraz po katastrofie ?

90. Data: 2010-05-26 11:21:15

Od: "Odmieniony Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> To są najnowsze metody genetyczne, nie ma teraz lepszych. W sumie nawet
> niewiele laboratoriów je wykonuje, bo szereg operacji (np. amplifikację,
> hybrydyzację) robi się nadal ręcznie.

Wiem ze najnowsze. Tylko ich skutecznosc co do diagnostyki
boreliozy jest poddawana watpliwosci.
Potwierdzaja to rozni pacjenci z objawami bb u ktorych WB wyszedl dodatni a
PCR ujemy.

> Ale zawsze możecie poczekac kilka lat. W tym roku wchodzi na rynek coś w
> oparciu o spektrometry masowe.

Ciekawe - nie znam.

> WB jest metodą starszą, standardową, o stosunkowo niskiej czułości,
> niskiej selektywności. Nie pamiętam jak z powtarzalnością. Z dużym
> ryzykiem reakcji krzyżowych (uzyskania wyniku dodatniego testu w wyniku
> obecności innych patogenów).

Skutecznosc WB w przypadku borelki jest okolo 60-70% - sa tez nowe testy
dodatkowe.

> Ale idzcie do specjalisty. Nie będę się tu wymądrzać.
> Nie jestem lekarzem, tylko akurat siedzę w diagnostyce.

Lekarz juz namierzony. Znajomy bedzie jechal do niego niedlugo.
Gneralnie borelka to cos czego ludzie nie sa swiadomi.
Ludze latami lecza sie na stawy a okazuje sie ze maja borelioze.

Druch

Internetowe grupy dyskusyjne - analiza
Żeby się nie robiło zbytnio psychologicznie...
Swadomosc stolu
Cześć cześć
he he... he, he i he... Oświadczam, że...