Re: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW

Data: 2004-12-12 12:17:05
Temat: Re: TIPSY, MAKIJAŻE....TANIO / WROCLAW
Od: "joanitha" <j...@o...pl>

wlasnie jakby nie bylo chetnych to bym nie dawala tu ogloszen
a poza tym co wam to przeszkadza, nikt wam czytac tego nie kaze.
wolny kraj
ale coz sa ludzie i taborety ktorym zal dupe sciska, jest tylko grupka ludzi
ktorym wszystko przeszkadza a jak to reszta mi mowi "nie przejmuj sie
debilami" i wlasnie tak robie:D
wiec wasze uwagi ida na marne
pozdrawiam was cieplutko