Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!

Subject: Re: TRZY GODZINY w powietrzu??!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5e7228d1$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <r4thej$bav$4@gioia.aioe.org>
<5e725937$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<5e7272fc$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<5e727bc0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5e7328d4$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5e734295$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
From: Kviat
Date: Thu, 19 Mar 2020 14:33:58 +0100

W dniu 19.03.2020 o 13:42, m...@g...com pisze:

> LOL :):)

> A ilu was jest?

> Jak widzisz, ja też nie jestem obojętny od długiego czasu. :)

> LOL :) Naślesz na mnie starszych kolegów?
> Wiesz, ze groźby są karalne? To cię informuję, skoro nie zrozumiałeś lub
> jeszcze nie dotarło.
>
> No i teraz masz problem. Jak ktoś mi nawet niechcący podstawi nogę, to
> będę wiedział kogo wskazać jako podejrzanego. Ty się teraz módl, żebym
> nawet kataru nie dostał.
> ---
> Czas modlitw dla Ciebie minal.

Czyli nie działają :)

> Najlepiej zrobisz jak POszukasz sobie adwokata.

I o co chcesz mnie pozwać? Za tępienie homofobii i za tępienie
nienawiści rasowej i narodowościowej?
Powodzenia. Najlepiej zrobisz jak poszukasz sobie adwokata...

> Dobrego i drogiego,

...dobrego i drogiego :):)

> chyba ze ci jakies lewaki zafundujom. W czasach epidemii?

A wam prawakom fundują w czasach epidemii?

> Marzenie LOLkujoncej glowki.

LOL :)

> PS: widze ze Kombinujesz z cytowaniami. Nie POmoze. Kasowanie juz tez.

Nie odpowiadam za twoje wizje.
Naucz się w końcu poprawnie cytować, to nie będziesz miał wizji.

I z tym kasowaniem coś ci się pomyliło. Mi bardziej zależy żeby nic nie
zginęło. Po co miałbym kasować dowody waszego języka nienawiści? To bez
sensu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr