TV - znowu

11. Data: 2002-05-23 11:15:44

Temat: Re: TV - znowu
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przed chwilą, w radio, podano że badania wskazują że dzieci
które oglądały więcej niż 1godz. programu TV dziennie wyrastają na
osoby bardziej agresywne.

Przy okazji "autoreklama radia"

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2002-05-28 13:34:27

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ula Dynowska" <u...@a...net> wrote in message
> Cóz, przed chwilą skończyła sie dobranocka, słyszę muzyczkę końcowych
> obrazków, a zaraz potem pana, który zapowiada film wieczorny: będzie o
> molestowaniu seksualnym dzieci, przemocy... I dalej pan opowiada o
gwałtach
> na nieletnich. Przełączyłam, ale pewnie zaraz bedzie fragment filmu ....

Wyrzucic TV a za abonanment kupic dzieciakom ksiazke do poczytania ... :-)

13. Data: 2002-05-29 03:36:16

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ijon" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> Wyrzucic TV a za abonanment kupic dzieciakom ksiazke do poczytania ... :-)
Jak najbardziej popieram! Sam już prawie dwa lata nie oglądam telewizji.
Żona czasami przed spaniem a syn woli wideo,no i dobranocki ale też nie
zawsze.
Staramy mu się duzo czytać i obowiązkowo przed spaniem i zauważamy wyraźną
różnicę w stosunku do jego rówieśników oglądających w nadmiarze telewizję,
tak
w jego charakterze i zachowaniu, jak i w zasobie słów, sposobie wypowiadania
się
i myślenia. Dzieci chłoną wszystko jak gąbka i powinno się to wykorzystać
jak
najlepiej, nasączając je "wodą" jak najlepszej jakości.
Darek

14. Data: 2002-05-29 06:35:56

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał...

> [...]
wykorzystać
> jak
> najlepiej, nasączając je "wodą" jak najlepszej jakości.

To i ja dołączam się do listy nieposiadaczy telewizorni.
Zauważyłam, że moje dziecko uspokoiło się mimo tego, że ja wcześniej,
gdy jeszcze mieliśmy telewizor, ograniczałam czas spędzany przed tv
oraz sortowałam ;-) to co dziecko ogląda.

Z zasobem słów to bym nie przesadzała, bo akurat w moim przedszkolu to
przedszkolanki tak go zubażają i kaleczą słownik polski, że aż strach.
--
Pozdrawiam GosiaH

15. Data: 2002-05-29 10:30:10

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z zasobem słów to bym nie przesadzała, bo akurat w moim przedszkolu to
> przedszkolanki tak go zubażają i kaleczą słownik polski, że aż strach.
Trochę nie rozumiem, co masz na myśli pisząc o przesadzie w zasobie słów.
Dopowiem swoje w ten sposob, że nasz syn, gdy poszedl do nowego przedszkola,
to ponie przedszkolanki byly zadziwione, że Wojtek mówi jak dorosly, w
dobrym tego slowa
znaczeniu. Wyraźnie wyróżnia się na tle innych rówieśników w kwestiach
znajomości i nazewnictwa
z różnych dziedzin życia (technika, przyroda itd) Staramy sie duzo czytać
nie tylko przed snem i
myślę, że przez to wyrasta na dużo wiedzącego chłopaka, potrafiącego
wypowiadać bardzo
konkretne myśli.
Darek

16. Data: 2002-05-29 10:58:14

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> myślę, że przez to wyrasta na dużo wiedzącego chłopaka, potrafiącego
> wypowiadać bardzo
> konkretne myśli.

No cóż, tatuś wiecznie żyć nie będzie, a na psr ktoś nas mężczyzn będzie
musiał bronić.;-)))))))

Całkiem poważnie gratuluję.
Pozdrawiam
Andrzej

17. Data: 2002-05-31 07:41:11

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przedszkola,
> to ponie przedszkolanki byly zadziwione, że Wojtek mówi jak dorosly,
CIACH reklama ;-)))))))

Wiesz, zanim moje dziecko poszło do przedszkola to też zawsze obcowało
wyłącznie z dorosłymi i miało piękny zasób słownictwa polskiego, ale
od roku jest w innym przedszkolu niż poprzednie (się
przeprowadziliśmy) i w tutejszym przedszkolu panie mówią nie tyle
gwarą (bo to bym zniosła) co po prostu kaleczą język polski (krew mnie
zalewa jak słyszę: pójdę se, zrobię se... i nie tylko). Co ja się
napracuję, by wyrównywać to co zepsują przedszkolanki ....
Moje dziecko kiedyś radośnie zwróciło uwagę paniom, że tak się nie
mówi i usłyszało: może w innych miastach nie, ale tu, w Krakowie tak i
tak jest dobrze.
No, na argumenty to ja mogę walczyć, ale w szranki z głupotą nie
staję.
--
Pozdrawiam GosiaH
PS. Proszę mi nie sugerować zmiany przedszkola, bo od września będzie

Pokusy
jak Wam sie podoba moja corcia?
żal
test