Tahini - gdzie w Warszawie ?

1. Data: 2004-09-28 13:39:04

Temat: Tahini - gdzie w Warszawie ?
Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś widział w jakimś sklepie tahini ? (pasta z ziarna sezamowego)
Sprawdzałam w Hypernovej, Piotrze i Pawle, Championie w Best Mallu.
Marzy mi się pasta z bakłażanów lub hummus, ale taki prawdziwy - egipski,
więc bez tahini nie da rady :(
Za wszelkie informacje będę dozgonnie wdzięczna.
pzdr
Kasia

1. Data: 2004-09-28 13:45:09

Temat: Re: Tahini - gdzie w Warszawie ?
Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Corrina napisał(a):
> [...]
> więc bez tahini nie da rady :(
> Za wszelkie informacje będę dozgonnie wdzięczna.

Na Wspólnej obok Radia TokFM, więc numer kamienicy ok. 60. Sklep Aysza,
lub tenże sklep przy Bibliotece Narodowej od Alei Niepodległości.

&

1. Data: 2004-09-28 13:54:53

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

AndrzejM napisał(a):

> Na Wspólnej obok Radia TokFM, więc numer kamienicy ok. 60. Sklep Aysza,
> lub tenże sklep przy Bibliotece Narodowej od Alei Niepodległości.
>
> &

Wspólna 65, tel. (22) 625 66 12
Al. Niepodległości 213, tel/fax. (22) 825 59 84

&

1. Data: 2004-09-28 14:15:44

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AndrzejM" <a...@w...pl.spamoff> napisał w wiadomości

> Wspólna 65, tel. (22) 625 66 12
> Al. Niepodległości 213, tel/fax. (22) 825 59 84

Jesteś wielki ! Dziękuję !! :)
Kasia

1. Data: 2004-09-28 15:12:44

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Corrina" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś widział w jakimś sklepie tahini ? (pasta z ziarna sezamowego)
> Sprawdzałam w Hypernovej, Piotrze i Pawle, Championie w Best Mallu.

na www.vege.pl znajdziesz sklepy ze zdrowa zywnoscia - tahini jest w prawie
kazdym

> Marzy mi się pasta z bakłażanów lub hummus, ale taki prawdziwy - egipski,
> więc bez tahini nie da rady :(

pyszny gotowy hummus kupisz w samirze - adres tez na w/w stronie

1. Data: 2004-09-28 18:29:26

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):

> pyszny gotowy hummus kupisz w samirze - adres tez na w/w stronie

Polecam zwłaszcza z Kuowefi Brothers, innym daaaaleko do tego którym
zajadają się w Ammanie :)))

&

1. Data: 2004-09-28 20:41:35

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam zwłaszcza z Kuowefi Brothers, innym daaaaleko do tego którym
> zajadają się w Ammanie :)))

czy ktos mi przetlumaczy to zdanie?

1. Data: 2004-09-29 06:18:57

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):

> czy ktos mi przetlumaczy to zdanie?

Kouwefi Bros. to producent znakomitego hummusu (mutabalu i fuulu też) w
puszkach. Jest o dwie klasy lepszy od innych dostępnych w tych sklepach.
A najlepszy humus mają w Ammanie.
ot, wytłumaczenie.
&

1. Data: 2004-09-29 12:37:18

Od: "Corrina" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kouwefi Bros. to producent znakomitego hummusu (mutabalu i fuulu też) w
> puszkach. Jest o dwie klasy lepszy od innych dostępnych w tych sklepach.

VETO !! Najlepszy hummus mają w Aleksandrii !!! ;)))

pzdr
Kasia

1. Data: 2004-09-29 14:40:25

Od: AndrzejM <a...@w...pl.spamoff> szukaj wiadomości tego autora

Corrina napisał(a):
> Użytkownik "AndrzejM" <a...@w...pl.spamoff> napisał w wiadomości

> VETO !! Najlepszy hummus mają w Aleksandrii !!! ;)))
>
> pzdr
> Kasia

Aleksandria to miłe miejsce - zwłaszcza po Kairze ;) ale mimo wszystko
najlepszy humms jest w całodowbowej jadłodajni (raczej hummusodajni, bo
tylko to tam mają) Hashem Place w Ammanie :))))

&

Niewolnictwo kuchenne
Dostałam suma, co począć?
orzeszki piniowe - gdzie??