Taki sobie problem...

11. Data: 2003-03-15 23:09:28

Temat: Re: Odp: Taki sobie problem...
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 15 Mar 2003 21:11:11 +0100, WiseMan
<b501eh$rek$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> BTW zawsze sprawdzajcie NNTP-Posting-Host ... w zrodle postu to latwo
> odroznicie tego palanta.

A może tak byście się przenieśli na priva z tą dziecinną przepychanką?

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

12. Data: 2003-03-16 09:49:13

Od: "wise-man" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak masz post w outlooku to kliknij wlasciwosci i zobacz jego zrodlo,
musisz znalezc tam to o czym pisalem. W kazdym razie te dane sa w naglowku,
na google trzeba klikna na original format i masz kod zrodlowy postu.

--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.

13. Data: 2003-03-16 14:59:11

Temat: Re: Taki sobie problem...
Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pl.sci.medycyna i podszywa sie pod moj nick. Zasmieca grupe, ostatnio
> wyslal jakies zboczone teksty, raz streszczenie filmu, raz skopiowaj list
> zapytaniem ktory pojawil sie na grupie w 1999. Juz grupowicze wiedza kto
> jest kto, ale co mozna zrobic z takim idiota. O ile Jacka Eksperta wcielo
> grupy (on mial SDI wiec to upraszcza sprawe) o tyle z ta jednosta mam
> problemy. Wyslalem juz kilka postow do Abuse, ale oni sa pewnie
zapracowani
> i nic nie zrobia.
> Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze

Lepiej sie zastanow dlaczego akurat ciebie sobie upatrzyl.

--
Melon

14. Data: 2003-03-16 15:22:51

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam kolesia. To pewnie ten zboczeniec od pizzy, co ma problemy z
popedem i tak naprawde sadzi ze jest kobieta.
Oczywiscie jako ze jest to grupa pl.sci.medycyna zalecam mu dobrowolne
stawienie sie w zakladzie psychiatrycznym.

15. Data: 2003-03-16 17:56:44

Od: "WiseMan" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Oczywiscie jako ze jest to grupa pl.sci.medycyna zalecam mu dobrowolne
>stawienie sie w zakladzie psychiatrycznym.

Tak to ja od pizzy i cheesburgera. Pamietasz jak ci ja kupilem i w zamian
zaczales mi wysylac homoseksualne proposals? Nie wiedzialem, ze masz problemy
egzystencjonalne trollu. Idz juz sobie won stad albo odwal sie koles i skoncz
te swoje pytlowanie.
--
Wise Man
Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.
#GG: 3256283

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

16. Data: 2003-03-16 18:15:59

Od: "Jerzy \"gm_juras\" Gawdzik" <g...@s...com.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

> ============= P o l N E W S ==============
> archiwum i przeszukiwanie newsów
> http://www.polnews.pl
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

po tym najlatwiej odroznic oszusta...

17. Data: 2003-03-16 18:17:49

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> BTW zawsze sprawdzajcie NNTP-Posting-Host ... w zrodle postu to latwo
> odroznicie tego palanta.

Wiesz, myślę, że to nie będzie nawet konieczne :-) Stylem wypowiedzi,
słownictwem i treścią wasze posty tak się różnią od siebie, że nie trzeba nawet
niczego sprawdzać :-P

Marta

18. Data: 2003-03-16 18:33:46

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 16 Mar 2003 19:15:59 +0100, Jerzy "gm_juras" Gawdzik wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> po tym najlatwiej odroznic oszusta...

Poza tym styl.
Z postu na post coraz bardziej expercki.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

19. Data: 2003-03-16 19:34:24

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym styl.
> Z postu na post coraz bardziej expercki.

Pamietacie eksperta? On mial FUT ustawiony i nigdy sie nie podszywal pod
innych (mimo tego ze mial z kilkanascie nickow). Pisal glupoty, ale
nojgorsze co pisal to SIO TROLU.

BTW ten zboczeniec wysyla mi na priva rozne smieci, pewnie nie siedzi w
Polsce, ale TePsa w razie czego to dostaje. Pisalem tez do gazety.pl,
yahoo, polnews, moze uda sie ustalic na podstawie logow gdzie znajduje sie
ten zboczeniec.

--
Wise Man
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology

20. Data: 2003-03-16 20:42:14

Od: Yellow_Peril <yellow_peril@tnij_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b52jlm$t3p$1@atlantis.news.tpi.pl>, wise-
m...@b...wp.pl napisał(a)...

> [...]
> Polsce, ale TePsa w razie czego to dostaje. Pisalem tez do gazety.pl,
> yahoo, polnews, moze uda sie ustalic na podstawie logow gdzie znajduje sie

Uspokój się - (adsl-68-20-111-170.dsl.sfldmi.ameritech.net) to Chicago.
Adsl udostępniane przez:
<paste>
OrgName: Ameritech Electronic Commerce
OrgID: AMER
Address: 2701 W 15th ST
City: Plano
StateProv: TX
PostalCode: 75075
Country: US

NetRange: 68.20.0.0 - 68.23.255.255
CIDR: 68.20.0.0/14
NetName: AIT-ADSL5
NetHandle: NET-68-20-0-0-1
Parent: NET-68-0-0-0-0
NetType: Direct Allocation
NameServer: NS1.AMERITECH.NET
NameServer: NS2.AMERITECH.NET
Comment: ADDRESSES WITHIN THIS BLOCK ARE NON-PORTABLE
RegDate: 2002-03-15
Updated: 2002-10-15

TechHandle: ZS44-ARIN
TechName: IPAdmin-SBIS
TechPhone: +1-888-212-5411
TechEmail: I...@s...sbc.com

OrgAbuseHandle: ABUSE7-ARIN
OrgAbuseName: abuse
OrgAbusePhone: +1-888-212-5411
OrgAbuseEmail: a...@a...net

OrgNOCHandle: SUPPO-ARIN
OrgNOCName: Support - Southwestern Bell Internet Services
OrgNOCPhone: +1-888-212-5411
OrgNOCEmail: s...@s...net

OrgTechHandle: IPADM4-ARIN
OrgTechName: IPAdmin-Ameritech
OrgTechPhone: +1-888-212-5411
OrgTechEmail: I...@s...sbc.com

# ARIN WHOIS database, last updated 2003-03-15 20:00
# Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

[...]
Comment:
Comment: Contact I...@s...sbc.com for general IP admin
support.
Comment: Contact a...@a...net for policy abuse issues.
Comment: Contact s...@s...net for technical support issues.
RegDate: 1989-05-18
Updated: 2002-09-25

AbuseHandle: ABUSE7-ARIN
AbuseName: abuse
AbusePhone: +1-888-212-5411
AbuseEmail: a...@a...net

AdminHandle: IPADM3-ARIN
AdminName: IPAdmin-Ameritech
AdminPhone: +1-888-212-5411
AdminEmail: I...@s...sbc.com

NOCHandle: SUPPO-ARIN
NOCName: Support - Southwestern Bell Internet Services
NOCPhone: +1-888-212-5411
NOCEmail: s...@s...net

TechHandle: IPADM4-ARIN

</paste>

MSPANC

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

alkohol+prochy+nikotyna
Diane 35 a tradzik
Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja