Taki sobie problem...

21. Data: 2003-03-16 20:48:53

Temat: Re: Taki sobie problem...
Od: "wise-man" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pamietacie eksperta? On mial FUT ustawiony i nigdy sie nie podszywal pod
>innych (mimo tego ze mial z kilkanascie nickow). Pisal glupoty, ale
>nojgorsze co pisal to SIO TROLU.

Czy ja sie pod ciebie podszywam?. Czy masz jakis certyficate na nicka WiseMan?
Czy ja uzywam serwera W.P.? Uzywam twojego adresu, podaje twoje nazwisko,
numer telefonu? Puknij sie w ceber!

>BTW ten zboczeniec wysyla mi na priva rozne smieci, pewnie nie siedzi w
>Polsce, ale TePsa w razie czego to dostaje. Pisalem tez do gazety.pl,
>yahoo, polnews, moze uda sie ustalic na podstawie logow gdzie znajduje sie
>ten zboczeniec.

Zboczeniec? To wszystko na co ciebie stac? Ja ci wysylam jakies smieci?
Udowodnij to albo odszczekaj. Pisz sobie do tej waszej TP pisz gdzie chcesz,
ja mam kilkadziesiat sposobow aby pisac, mam kilkanascie rozmaitych wejsc do
networku, z roznych niezaleznych miejsc i tylko od ciebie zalezy kiedy w
koncu sie zamkniesz i ludzie nie beda musieli czytac tego co nie jest
zwiazane z tematyka grupy. Bo poki co spamerze to tylko ty masz tu jakis
problem i placzesz proszac o pomoc.

WiseMan

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

22. Data: 2003-03-16 21:04:57

Temat: Re: Odp: Taki sobie problem...
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może tak byście się przenieśli na priva z tą dziecinną przepychanką?

Gdyby jeszcze znał jego adres, a nie jakieś toosexyforyou

23. Data: 2003-03-16 21:39:45

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:b4vs1t$l6b$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze WiseMan

> Wise Man
> Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.
> #GG: 3226283

A musisz używać OE, bo ja w Xnews to mam X-Face, indywidualny wrote (do
tego jeszcze X-WWW w nagłówku). Jak kto ma 40tude, Xananews, slrna' czy
Xnews to nawet widzi moją gębę. Przez bramkę WWW tego nie podrobisz.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

24. Data: 2003-03-16 21:44:30

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

>Gdyby jeszcze znał jego adres, a nie jakieś toosexyforyou

Alez prosze bardzo aby sie przekonac, ze adres nie jest falszywy napisz do
mnie na niego i Ci odpisze

25. Data: 2003-03-16 21:48:09

Od: "WiseMan" <W...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości <b52jlm$t3p$1@atlantis.news.tpi.pl> , wise-
>m...@b...wp.pl napisał(a)...

>Uspokój się - (adsl-68-20-111-170.dsl.sfldmi.amer itech.net) to Chicago.
>Adsl udostępniane przez:
><paste>
>OrgName: Ameritech Electronic Commerce
>OrgID: AMER
>Address: 2701 W 15th ST
>City: Plano
>StateProv: TX
>PostalCode: 75075
>Country: US

CIACH...

I co z tego wynika? Napiszesz z Polski, ze ktos uzywa takiego samego nicka co
ja? I co Ameritech zrezygnuje z moich $67 miesiecznie bo jakis pajac z Polski
placze...? Jestes jak wyjety z komiksu

26. Data: 2003-03-16 21:56:22

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

aa to?

From: "WiseMan" <w...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Intymny problem
Date: Tue, 11 Mar 2003 22:48:03 +0000 (UTC)

From: "WiseMan" <w...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re:"WiseMan" <w...@b...wp.pl
Date: Thu, 13 Mar 2003 20:58:40 +0000 (UTC)

Osoba wysyla posty przez rozne serwisy, bo... nic wiecej nie potrafi. Jak
jest taki cwany to niech poda swoje IP. Boi sie? Mnie? buhaha

--
Wise Man

alkohol+prochy+nikotyna
Diane 35 a tradzik
Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja