Re: Taki ze mnie zimny dran?

From: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Taki ze mnie zimny dran?
Date: Sat, 14 Feb 2004 08:33:15 +0100

Użytkownik "rozmaryn" <a...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:c0jcs6$g5s$1@news.onet.pl...
> No i nawazylem sobie piwa :(

[ciach]

> Moze panie powiedza czy faktycznie ze mnie taki zimny dran?

Ja co prawda nie pani ale sie włączę, bo widzę, że całokształt głównie o
paleniu...

Ty lepiej powiedz szybciutko swojej Pani wszystko tak jak tu raczyłeś
napisać to powinieneś sprawę wyprostować.

Jeśli było jak piszesz to z Ciebie raczej nie drań zimny tylko (z
przeproszeniem i bez urazy :) ) dupa... zapędziłeś się trochę w pewną
sprawę, potem nie wiedziałeś jak z tego wybrnąć, miejsce i czas się źle
ułożyło, a żona trochę źle zinterpretowała... i afera gotowa - no prawie
jak w amerykańskim filmie ;)

brow(J)arek pozdrawia
P.S. A, że dzisiaj te jakies tam Walentynki cy cóś, to jest okazja by
kobitkę udobruchać i przytulić się do brzusia.