Re: Takie są kobiety

Data: 2008-09-07 15:55:17
Temat: Re: Takie są kobiety
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Polecam ci vB zwłaszcza przykład nazizmu oraz Niemiec za czasów
Hitlera, jako DOSKONAŁY dowód na błędność twojego ujęcia (notabene
zdumiewającego naiwnością) i poprawność mojego niestety.

BTW czy Francja jest obecnie większą siłą rozwoju cywilizacyjnego
+ gospodarczego od Niemiec?
Wg ciebie tak właśnie powinno być.
Ale tak nie jest.

Niech zgadnę: nie martwi cię to ani trochę, co nie? :)

--
CB

"cbnet" <c...@n...pl> napisał(-a)
w wiadomości news:ga0o29$p5f$1@node1.news.atman.pl: