Takie są kobiety

21. Data: 2008-09-01 13:05:37

Temat: Re: Takie są kobiety
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"pasman" <p...@o...pl> wrote in message
news:f6d689a4-0eba-4867-9c19-39674a34c6e6@j22g2000hs
f.googlegroups.com...

"powiem szczerze że też coś takiego mi się włącza
dość często."

Mi tez.
Duch

22. Data: 2008-09-01 13:54:03

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A o wielu takich pomyłkach tutaj piszę?
> Dlaczego jak zawsze generalizujesz? Skoro opisałam tutaj dwa czy trzy
> negatywne przykłady, to znaczy, że pozytywnych nie było? Ależ są, jednak
> przeżywa się mocno i analizuje tylko porażki.

To może skoncentruj się na pozytywach? I nie tylko tych, które są w
Tobie, ale też tych na zewnątrz. To taka luźna uwaga - może być z tym
lepiej Tobie oraz Ty sama możesz być lepiej odbierana przez innych. A
może wśród nieodpowiednich ludzi się obracasz? O tym między innymi
pisałam niedawno - że postanowiłam wyszukiwać ludzi "pozytywnych",
pamiętasz?, i tylko z takimi mieć bliższe kontakty i nawet dawać im na
siebie wpływać. :)

> Nic z tych rzeczy i widzę, że jesteś podobna do nich... skoro tak byś
> odebrała mój sposób bycia.

Nie sądzę, żebym była podobna do nich - urody mi nigdy nie brakowało,
naiwności ani inteligencji też. ;) Mniej więcej wiem, o czym piszesz,
ale nadal uważam, że dużo w tym zawiniła Twoja postawa. Postawa dziecka,
które musi być podziwiane i hołubione przez wszystkich wokół.

Pozdrawiam
Ewa

23. Data: 2008-09-01 13:55:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co mogłam powiedzieć? Przecież odpowiedź jest jedna.

Ciekawa jestem, co to za odpowiedź. Możesz podać jakiś link do tamtej
dyskusji?

Ewa

24. Data: 2008-09-01 13:56:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 15:03:34 +0200, Vilar napisał(a):

> No coż, skoro wiesz lepiej :-PPPP

> Dużo dalej to już nie.
> Jest pewna granica pomiędzy zabawą, podszczypywaniem i uśmiechem,
> a ponurymi awanturami.
>
> M.

No to dobrze, że już nie będziesz wszczynać awantur, posądzając mnie o
pazurki i krzywdzenie kobiet...
--
"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

25. Data: 2008-09-01 14:03:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zawiść? O co? Że pracuję, że nie pracuję, a może zupełnie o coś innego...

Sa tacy ludzie, trzeba ich wyczuwac na wczesym etapie znajomosci
(wymaga to niestety przygaszenia swojego optymizmu).

Charakterystyczne jest wlasnie zazdrosc o wszystko (o prace albo jej brak).

Pare spostrzezen:
otrzymywane szpile sa nieprzyjemne, ale
mozna tym ludziom wspolczuc:
bo skoro ktos zazdrosci cokolwiek,
to taki ktos taki ma poczucie braku wartosci tego co robi,
gdzies tam u niego czai sie mysl ze jest beznadziejny w
porownaniu do innych. Ze odpadnie.

Wiec _z_rozpaczy_ probuje dyskontowac innych, widzac w nich rywali,
bojac sie ze go przyćmią.
Przy kims takim nie mozna za bardzo blyszczec - nie nalezy pokazywac
swoich sukcesow, zwykle to dziala.

Pozdrawiam,
Duch

26. Data: 2008-09-01 14:07:36

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to dobrze, że już nie będziesz wszczynać awantur,
> posądzając mnie o
> pazurki i krzywdzenie kobiet...

hahah, zupełnie źle mnie zrozumiałaś.

Ja Ciebie nie posądzam o pazurki, bo wiem, że je masz.
Pazurzyska wręcz
A o krzywdzenie kobiet? Moja droga.... :-)))).

(a tak BTW, to co słychać u Fragilności?)

Ale zaraz nazywać to awanturą, doprawdy....

M.

27. Data: 2008-09-01 14:08:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 15:54:03 +0200, medea napisał(a):

> To może skoncentruj się na pozytywach?

Się koncentruję, a negatywy są dla mnie tak bardzo bolesne, bo na długo o
nich zapominam, a przypominają się same, kiedy się zdarzają POMIMO mojego
MEGApozytywnego nastawienia do ludzi. Naprawdę nie wiesz, o co tu bieg, czy
tylko udajesz, korzystając z okazji, aby mnie kopać po kostkach i zmuszać
do szczegółowego wykładu?

> [...]
> lepiej Tobie oraz Ty sama możesz być lepiej odbierana przez innych. A
> może wśród nieodpowiednich ludzi się obracasz?

A jacy są odpowiedni? Klasyfikujesz ich jakoś? I w którym momencie? - kiedy
już od nich dostałaś po łapach, czy zanim? Baaaardzo jestem tego ciekawa,
po czym poznajesz tych "odpowiednich", zanim wejdziesz z nimi w relację.

> O tym między innymi
> pisałam niedawno - że postanowiłam wyszukiwać ludzi "pozytywnych",
> pamiętasz?, i tylko z takimi mieć bliższe kontakty i nawet dawać im na
> siebie wpływać. :)

Ja nie wyszukuję żadnych. sami się pchają. Ale - wybieram sobie przyjaciół
i znajomych. Z zimną krwią wybieram, można powiedzieć, bo moje życiowe
doświadczenie mnie nauczyło, że nie każdy zasługuje na moje zainteresowanie
(czyt. atencję).

> [...]
> ale nadal uważam, że dużo w tym zawiniła Twoja postawa. Postawa dziecka,
> które musi być podziwiane i hołubione przez wszystkich wokół.

Przeciwnie - to JA zawsze zaczynam od podziwiania i hołubienia.
Czyli nie bardzo wiesz, o co mi chodzi...

28. Data: 2008-09-01 14:10:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Sep 2008 15:55:22 +0200, medea napisał(a):

> Ciekawa jestem, co to za odpowiedź. Możesz podać jakiś link do tamtej
> dyskusji?
>
> Ewa

Poszukam, bo w czytniku nie bardzo, lecz w Googlu - ale potem, bo mi
murarze na podwórku coś krzyczą, że się mój mąż gdzieś zagubił i trza coś
zdecydować.

29. Data: 2008-09-01 14:16:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Sep 2008 16:03:57 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> mozna tym ludziom wspolczuc:
> bo skoro ktos zazdrosci cokolwiek,
> to taki ktos taki ma poczucie braku wartosci tego co robi,

Ależ ja chwalę z całej siły, pod niebiosa, jej osiągnięcia - bo
niewątpliwie je ma: firma dzięki niej powstała, ciasta sa obłędne i
wszystko to jej mówię...

> [...]
> bojac sie ze go przyćmią.
> Przy kims takim nie mozna za bardzo blyszczec - nie nalezy pokazywac

Masz rację, ale jeśli ten ktoś wie o tobie tak dużo, a resztę od znajomych,
no to trudno cokolwiek przed nim ukryć... a już najtrudniej uśmiech na
twarzy, taki ogólny uśmiech... bo jakie tam sukcesy: ot, szczęśliwa rodzina
i miłość w domu.
Fakt, ONA tego nie ma. Dopiero teraz na to wpadłam.
Ale wszystko inne ma w końcu lepsze - firmę, samochód, chałupę i nawet w
mieście mieszka, a ja "na zadupiu", jak to określa :->

30. Data: 2008-09-01 14:17:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> MEGApozytywnego nastawienia do ludzi. Naprawdę nie wiesz, o co tu bieg, czy
> tylko udajesz, korzystając z okazji, aby mnie kopać po kostkach i zmuszać
> do szczegółowego wykładu?

Masz dziś chyba zły dzień. Nie było moim zamiarem kopanie Cię po kostkach.

> [...]
> po czym poznajesz tych "odpowiednich", zanim wejdziesz z nimi w relację.

Zanim wejdę w _bliższą_ relację? Oczywiście, że najpierw obserwuję,
bardzo starannie. Poza tym takie rzeczy się czuje.

> i znajomych. Z zimną krwią wybieram, można powiedzieć, bo moje życiowe
> doświadczenie mnie nauczyło, że nie każdy zasługuje na moje zainteresowanie
> (czyt. atencję).

Czyli nie jesteś taka naiwna, jak twierdzisz.

> Przeciwnie - to JA zawsze zaczynam od podziwiania i hołubienia.
> Czyli nie bardzo wiesz, o co mi chodzi...

No nie bardzo w takim razie. Piszesz, że ludzie sami się pchają do
Ciebie, a jednocześnie - że sprawiają Ci przykrość złośliwymi pytaniami.
Coś tu nie gra, ale nie musimy ciągnąć tego tematu, jeśli uważasz to za
kopanie po kostkach.

Ewa

Re: spitalanie bliźniaka
Klacki