Re: Talent artysty?

Date: Sun, 09 Aug 2015 12:05:27 +0200
From: Qrczak <q...@q...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Talent artysty?
<55c5012a$0$4768$65785112@news.neostrada.pl> <mq4qaf$l86$1@dont-email.me>
<mq5d09$3hn$1@news.icm.edu.pl>
<55c708b8$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
<55c70b6b$0$4786$65785112@news.neostrada.pl>
<55c71e8f$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>

Dnia 2015-08-09 11:34, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> zaistnienia i pewnie jeszcze wiele innych), "
> Może i zdolności fizyczne- no ale gdzie pozostałe?

Znaczy pracowitość, pilność i konsekwencja nie jest rysem osobowościowym?
Zarównież i poniższe zupełnie nie pasuje do "odpowiedniego miejsca i czasu":
"poznaje jednego z założycieli Towarzystwa Matematycznego w Indiach",
"rozpoczyna korespondencję z nikim innym tylko słynnym G.H.Hardy'm"?