Talent artysty?

351. Data: 2015-08-11 18:30:35

Temat: Re: Talent artysty?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:55c7d7dc$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2015-08-09 22:32, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> A nie mówiłam, żeby przyjrzeć się rodzinie.

Wbrew może temu, co myślisz- to miało duże znaczenie. Kilkukrotne moje
uczestnictwo w ustawieniach Hellingera (choćby tylko to) niedwuznacznie każe
mi tak przypuszczać.

--

Chiron

352. Data: 2015-08-11 18:31:09

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-08-09 12:38, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Stadion Wam otworzyłam.
> A przy okazji dzięki temu, żeście się rozkopali, zwiedziłam prawie pół
> miasta.

To duże miasto. Dzień by nie wystarczył- nawet na pół.

--

Chiron

353. Data: 2015-08-11 18:32:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2015-08-10 07:54, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Nie wydziwiaj, Orlika ŁKSowi postawili, żeby nie musieli dokoła Atlasa
> biegać.

No tak. Dobra psu mucha...

--

Chiron

354. Data: 2015-08-11 18:43:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Wielu nie posiadało :-)

No ale wtedy już- żeby zaistnieć w świecie matematyków- było to wręcz
niezbedne (przynajmniej teoretycznie, jak widać)

--

Chiron

355. Data: 2015-08-11 18:46:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-11 18:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

TelePORTowaliśmy się.

356. Data: 2015-08-11 18:47:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.matematycy.interklasa.pl/nagrody/nazwa.ph
p?str=nobel
> ;-PPP

Tak, nawet film był kiedyś o tym:-). Jednak- prawda może być bardziej
prozaiczna. Otóż matematyka już wtedy zaczynała się rozwijać samodzielnie.
Nie jako nauka powiązana z fizyką- lecz jako coś czysto abstrakcyjnego. Do
dziś tego typu matematyka spotyka się czasem wręcz z pogardą niektórych
uczonych- jako sztuka dla sztuki. Niektóre politechniki w Polsce powoływały
swoje wydziały matematyczne- które pracowały na rzecz konkretnych problemów
fizycznych- bo uniwersyteckie wydziały matematyki czystej nie radziły sobie

--

Chiron

357. Data: 2015-08-12 00:46:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 18:43:22 +0200, Chiron napisał(a):

> No ale wtedy już- żeby zaistnieć w świecie matematyków- było to wręcz
> niezbedne (przynajmniej teoretycznie, jak widać)

Kiedyś to mieli łatwo - taki choćby Tales, Pitagoras czy inni...
https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Matematycy_s
taro%C5%BCytnej_Grecji
3-)

--
XL
"Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

358. Data: 2015-08-12 00:48:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Aug 2015 18:46:43 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-08-11 18:31, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> TelePORTowaliśmy się.

Chyba telewykopaliście :-)

359. Data: 2015-08-12 07:02:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedyś to mieli łatwo - taki choćby Tales, Pitagoras czy inni...
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Matematycy_s
taro%C5%BCytnej_Grecji
> 3-)

No ale pułap, z jakiego startowali każe być pełnym podziwu dla ich
osiągnięć. Archimedes- operujący właściwie to rachunkiem całkowym (pole
powierzchni pod parabolą), teorią maszyn prostych, etc- trudno uwierzyć, że
ci ludzie startowali od zera

--

Chiron

360. Data: 2015-08-12 07:03:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> TelePORTowaliśmy się.

Pewno ciuchów nawiozłaś całą walizkę:-)

--

Chiron

Kraść, kraść i jeszcze raz kraść
Wielkanoc!
Ghostek sie POgubil...
I wszystko jasne
Garissa: wybrali chrześcijan, a potem zabijali jednego za drugim. Przez cały wczorajszy dzień...