Re: Tamaryszek

Data: 2000-04-26 07:50:19
Temat: Re: Tamaryszek
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>

Jerzy wrote:
> Krzysztofie, ja bym obłożył to jeszcze trzema gałązkami w miarę długimi [ok.
> 30 cm] i obwiazał na ich końcach.

Sadze, ze to akurat jest niepotrzebne, calosc trzyma sie bez tego bardzo
dobrze. Zlamanie poszlo po skosie i jest dlugie na jakies 6cm wiec ma
sie jak trzymac.

> Jak "wyczujesz", że rafia wrasta zacznij
> ją stopniowo przecinać w kierunku środka wiązania.

Chodzilo mi raczej o informacje czy ktos wie jak dlugo taka rana sie
"zalewa". Bo jesli jest przeplyw sokow to zalac sie musi.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl