Re: Tani automat do chlebka

Data: 2004-08-08 20:19:19
Temat: Re: Tani automat do chlebka
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

On Fri, 6 Aug 2004 16:51:14 +0200 I had a dream that Cekir <s...@e...of.message>
wrote:
> hmm.. no to ja mam w związku z tym drobne pytanie, ponieważ też myślałem o
> zakupie takiego urządzenia, ale trochę nie wiem po co?

Masz robot kuchenny? Spłuczkę w ubikacji? :)

> No właśnie - jak na razie robię chleb ręcznie i zjadacze sobie raczej
> chwalą. W takim razie jaki jest zysk z takiego urządzenia? Chleb jest
> lepszy? Automat wyrabia ciasto za mnie? A może jakiś specjalny sposób
> pieczenia?

Automat do pieczenia chleba ma dwa podstawowe plusy: po pierwsze robi
wszystko sam - człowiek wsypuje/wlewa składniki do środka, a po jakimś
czasie wyciąga stamtąd gotowy chleb. Po drugie - pozwala na opóźnienie
startu, czyli może robić chlebek, jak nas nie ma w domu albo śpimy.