Re: Tani domek - przykład z życia

Data: 2010-12-07 20:12:07
Temat: Re: Tani domek - przykład z życia
Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

wiadomości news:4cfe8dde$1@news.home.net.pl...

> Problem w tym, że źle zbudowana budowla czy budynek mogą zagrażać także
> poza terenem budowy.

Myślisz że sobei na złość wybuduję dom który mi na głowę się zawali?
Zresztą to moja głowa a nie twoja.

> To mi do tego, że będzie mi psuł widok, zasłaniał Słońce, a jego prace
> budowlane będą dużo uciążliwsze, niż budowa domku jednorodzinnego.

Może ci jeszcze mam coli nalać i baldachim trzymać jak za mocno przygrzeje
jaśnie panie?

Mnie może się nie podobać że masz np. brązowe auto. Boże jak to wygląda w
naszym otoczeniu! Jak gówno w lesie. Sąsiad może nie mieć samochodu i jeździ
tylko rowerem. Nie dość że tym brązowym gównem smrodzisz mu codziennie pod
domem to jeszcze masz wrzeszczące bachory które zniszczyły mu drzewka w
sadzie. A to jeszcze twoja przewymiarowana kosiarka co sobotę upierdliwia
nam życie.
Trzeba więc wprowadzić pozwolenia na posiadanie aut, dostosowywać ich kolor
do otoczenia wedle urzędniczej wykładni. Pozwolenia na posiadanie i
uruchamianie kosiarek a na kutasa dostaniesz zaraz po urodzeniu plombę którą
ci zdejmą po wypełnieniu odpowiednich formularzy że jesteś w stanie zrobić i
wychować dziecko które będzie bezpieczne i nie uciążliwe dla sąsiadów.
Oczywiście na zrobienie bachora będzie potrzebny kierownik prokreacyjny,
plan./ścieżka wychowania, zaświadczenia od lekarza o zdolności,
potwierdzenia o zgłoszeniu do żłobka, przedszkola i coś tam jeszcze się
wymyśli.

Marek