Tanie (względnie) fondue?

11. Data: 2007-08-10 06:36:05

Temat: Re: Tanie (względnie) fondue?
Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> a pytałeś o łatwe i szybkie danie :-)

Pierwsze koty za płoty, ser topił się dobrze ("wiejski", mi akurat
smakuje), ale też strasznie szybko się z powrotem "zestalał".

> Warto jest podgrzać olej czy wino przed postawieniem na stole, drobny
> trik ale oszczędza i czas i pieniądze.
> Jeszcze jeden trik, pod koniec imprezy można zmienić palnik na
> świeczki wystarczają dla podtrzymania nastroju :-)

Wino rozgrzewałem najpier normalnie na kuchence, dopiero pozniej
przeniosłem gorący kociołek na stół. Ale świeczka - dobry pomysł. Teraz
tylko ni emoge doszorować kociołka z tego sera :)

Maciej