Re: Tatu? w kr?tkich spodenkach...

Data: 2010-03-17 14:24:29
Temat: Re: Tatu? w kr?tkich spodenkach...
Od: glob <r...@g...com>

Vilar napisał(a):
> U?ytkownik "XL" <i...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Nie zgadzam si? Ixi.
> I teraz sobie popisz?, oj popisz?.......
>
> 1. Przyczepi?am si? do samych kr?tkich spodenek, poniewa? artyku? zosta?
> skonstruowany na zasadzie "Je?li A jest prawd? (spodenki), i A wynika z B,
> to B te? jest prawd?.
> Jest to du?e nadu?ycie, ?eby nie powiedzie? manipulacja oparta na
> skojarzeniu "szorty" = "kr?tkie spodenki", a z kolei "kr?tkie spodenki" maj?
> ju? konotacje czysto dzieci?ce.
> Je?li potraktowa? artyku? jako zabaw? s?owem, ?arcik oparty na zabawnym
> [...]

No bardzo ładnie, popieram...wiesz kiedyś ludzie za komuny byli bardzo
poważni, np; samo słuchanie muzyki było dla takich ludzi odbierane
jako wygłup, ja to obserwuje po muzyce, te zmiany. Teraz ludziki
biegają za płytami, wypowiadają się, bawią, zachwycają...i tak też za
komuny miała młodzież, dopuki nie została wprzęgnięta w kierać...tak
samo mają katole, powaga, powaga. A zabawa jest bardzo ważna w życiu
człowieka, wyluzowuje, otwiera na nowe...systemy ucisku stwarzają tą
groteskową powagę.