Re: Telemedycyna w praktyce - prosze o opinie

Date: Wed, 07 Mar 2001 15:13:49 +0100
From: Dariusz <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Telemedycyna w praktyce - prosze o opinie

> a masz w tym finansowy interes? Chcesz porady konsultingowej
> za darmo - a niby czemu ktos ma Ci za friko doradzac.

chyba sie nie zrozumielismy, bo jestes za bardzo skomercjalizowany.

podalem konkretna firme amerykanska, spolke medyczna, ktora oferuje
telemedycyne w praktyce a nie z twojej teorii

adres http://www.telemedicine.com/

jest dostepny dla kazdego i kazdy moze czytac.

A co do porady konsultingowej to wydaje mi sie, ze brakuje ci
kompetencji zeby zabierac glos na ten temat, a co dopiero udzielac
porad, a do tego jeszcze odplatnie.

Adres podalem, aby dyskusja nie bylo teoretyczna i o mace.
Bo po to wymyslono internet,
aby ludziska czytali co sie dzieje na swiecie nie z gazet z rocznym
opoznieniem, ale on-line.

I kto zainteresowany wdrazaniem moze wysylac zapytania do takich
gabinetow, od lat pracujacych w telemedycynie,
a wtedy nie bedzie podejrzewany ze chce korzystac z odplatnej
porady konsultingowej przepiszcy.

Adresow stron z telemedycyna jest w wyszukiwarce Altavista
ok. 120.000
a prawie kazda amerykanska szkola medyczna oferuje wyklady z
telemedycyny

Nietyczne jest usilowanie robienia kasy na tym co moze kazdy sobie za
frico przeczytac w internecie.

> Poczytaj sobie na ten temat, przegladnij materialy z konferencji
> internetowych gdzie byly cale sesje poswiecone telemedycynie
> tej ktora sie w Polsce juz uprawia i tej ktorej jeszcze nie
> a sie dowiesz.

nie powtarzaj kolejny raz

gdyz sam twierdziles ze telemedycyna jest w Polsce zakazana
powolywales sie na kodeks etyki
teraz twierdzisz ze sie ja uprawia, znaczy nielegalnie, w podziemiu

Mysle ze podany adres jest wystarczajaco dobry, a ludzie w Stanach
kompetentni i mniej skomercjalizowani niz przedpiszca z Polski,
zeby nie skorzystac z takiej mozliwosci.

A jezeli wprowadza ceny konsultacji na odpowiadajace krajowym zarobkom,
to pewnie telemedycyna przekroczy granice i z medycycznych porad przez
internet beda korzystali setki pacjentow, placac kartami kredytowymi.

Dariusz