Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

301. Data: 2000-02-03 11:43:19

Temat: Odp: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Marcin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6Fbm4.35543$H...@n...tpnet.pl...
> To smutne ze z ciebie taki luzak ktory ma gdzies uczucia swojej
rodziny. W
> takim wypadku moglbys wyrazic zgode na cwiartowanie ciala i po
krzyku. Ja
> tylko twierdze ze domniemanie zgody jest to chory, niecywilizowany
sposob
> traktowania prawa, majacy gdzies prawo jednostki i rodziny (a niby
mamy
> prawo prorodzinne :))))

Mimo tej domniemanej zgody zawsze pytana jest rodzina o zgode , i
nikt nie opuszcza tej czesci.

302. Data: 2000-02-03 13:08:15

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeGaba <l...@p...com> wrote in message news:3898dc3a@news.vogel.pl...

> Sliwtan napisał(a) w wiadomości: <877ret$gp0

> Nie macie racji obaj. W dzisiejszych czasach, nie ma żadnych
> przeciwwskazań, by wszystkich włączyć do rejestru np. przy okazji
> wydawania dowodu osobistego.

No wtedy byłoby wszystko ładnie.

> Jeśli zaś mamy kłócic się, co do "domniemania zgody/niezgody" to
> popieram experta.

ja tam wolę pójść do lodówki. Może będę w kawałkach, ale nie zgniję i robale
mnie nie zjedzą! ;)))

> I tu rację ma expert.

gdyby wyrażenie braku zgody było takie trudne, do żeczywiście byłby problem,
ale ja zakładałem, że można to załatwić szybciej, latwiej i bezpłatnie ( to
chyba oczywiste )

> nic.
>
> Zawsze kosztuje. Choćby dojazd do urzędu i stracony czas.

Raz za życia można udać się do urzędu gminy...

> Nalezy ustalić do kogo należą zwłoki.
> IMO do rodziny. Więc rodzina powinna wyrazić zgodę na ewentualną
> transplantację.

O czym my mówimy? to jest kawał gnijącego mięcha!

> A tak w ogóle to zawsze najlepszym regulatorem jest wolny rynek -
> wystarczy dopuścić do swobodnego handlu narządami, a wszystko się szybko
> unormuje.

też tak myślę.

> LeGaba
> "Wszystko wolno - hulaj dusza.
> Do niczego się nie zmuszaj.
> Niczym się nie przejmuj za nic.
> Nie wyznaczaj sobie granic!" (J. Kaczmarski)

pzdr.
Sliwtan

303. Data: 2000-02-03 13:10:01

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alicja <m...@e...elblag.pl> wrote in message
> Użytkownik LeGaba <l...@p...com> w wiadomości do

> Patrz "Sens życia wg. Monty Pythona" scena z dawcą wątroby.
> Jak sobie wyobrażasz "swobodny" handel narządami? Nerkę możesz sprzedać, a
> serduszko?, rogówkę?, wątrobę?
> Ale po co swoje - może sprzedać kogoś z rodziny na przeszczepy?

Jeśli nie żyje - jego narządy są formą spadku, zakładając, że
istnieje odpowiedni rynek.

pzdr.
Sliwtan

304. Data: 2000-02-03 13:14:40

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> wrote in message
> A takie na przyklad,
> ze seks z truposzami jest karalny, choc w internecie sa grupy dyskusyjne
> i jakos nikt ich nie zamyka.
>
> nie mozna wejsc do trupiarni i sobie wyciac na pamiatke kawalek
> mozgu znanej osobistosci.
>
> Zwloki podlegaja calkowitej ochronie
> nie tylko nie mozna ich bezczescic, ale nie moze nimi zadysponowac osoba
> postronna.

To tak, jakby telewizory czy lodówki mialy prawo.
Jak mozna nadawac prawa martwym przedmiotom?
To nie sa prawa truposza, tylko zakazy dla zywych.

pzdr.
Sliwtan

305. Data: 2000-02-03 14:03:58

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości:
<3...@f...onet.pl>...

>Kto mowi o wlasnosci.
>Rodzina jest ustawowa zobowiazana do pogrzebania zwlok i pokrycia
>kosztow pogrzebu.
>
>Prawa wlasnosci nikt nie ma.

Prawo wlasnosci maja lekarze dowolnie cwiartujac cialo trupa.

306. Data: 2000-02-03 14:06:42

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>sposob
>mamy
>>
>Mimo tej domniemanej zgody zawsze pytana jest rodzina o zgode , i

Czy nikt? A moze jeszcze nikt? Nie ma przeciez takiego obowiazku!

307. Data: 2000-02-03 15:24:26

Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Prawo wlasnosci maja lekarze dowolnie cwiartujac cialo trupa.

Bzdury pan wypisuje. Ćwiartowanie (czyli wypatroszenie i podzielenie na
cztery części) jest surowo karalne.

Lekarze mogą wykonywać manipulacji na zwłokach w zasadzie tylko w trzech
przypadkach
- poznawczym ( sądowe i szpitalne sekcje zwłok )
- dydaktycznym ( lekcje anatomii )
- medycznym ( przeszczepianie narządów żywemu pacjentowi).

Lekarz nie ma praw własności do zwłok ponieważ nie może dysponować
dowolnie ani zwłokami ani ich częścią. Możliwe operacje są opisane przez
artukuły prawne. Najbardziej obostrzone jest prawo do przeszczepów gdyż
wymaga zgody nosiciela ciała.

--
ElliAt
"Don't ask for whom the bell tolls...

308. Data: 2000-02-03 17:27:10

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2000, Osoba Smiertelna wrote:

/Kobieta zostala stworzona z zebra Adama = jest stworzeniem u zarania
/"nizszym" poniewaz jest czescia wiekszej calosci = jest istota wtorna w
/stosunku do tej calosci (miala zapewnic "towarzystwo" Adamowi).

To jest tylko Panska prywatna interpretacja.

/Nie rozumiem
/dlaczego Pani tego nie zauwaza.

Ja zauwazam, ze kobieta i mezczyzna zostali stworzeni (oboje zostali
stworzeni) aby byc jednym cialem (czego symbolem jest wlasnie to, ze Ewa
zostala stworzona z zebra Adama).

/Brak udzialu kobiet na znaczacych stanowiskach w maszynie KK wynika
/posrednio z faktu co najmniej akceptacji przez KK w przeszlosci oceny
/kobiety jako stworzenia nizszego.

Bzdura, kobiety nie otrzymuja swiecen kaplanskich, bo nie maja powolan
kaplanskich. To nie znaczy, ze sa gorsze. Tak naprawde kobiety odgrywaja
znaczaca role w Kosciele, czego najwznioslejszym przykladem jest Maria.

/Rowniez
/sprowadzenie przez KK seksu do warstwy prokreacyjnej nie jest przeciez
/uklonem wobec kobiet, a wrecz przeciwnie.

Seks nie jest przez KK sprowadzony do warstwy prokreacyjnej.

"Przyjemnosc seksualna jest moralnie nieuporzadkowana, gdy szuka sie jej
dla niej samej w oderwaniu od nastawienia na prokreacje i zjednoczenie"
(Z punktu 2351 Katechizmu KK)

A wiec osiagniecie przyjemnosci seksualnej - a takze zjednoczenia sa
pelnoprawnymi elementami pozycia seksualnego jezeli jest on otwarty na
nowe zycie.

Jeszcze troche z Katechizmu:

"Plciowosc jest zrodlem radosci i przyjemnosci: "Sam Stworca sprawil... ze
malzonkowie we wspolnym, calkowitym oddaniu sie fizycznym doznaja
przyjemnosci i szczescia cielesnego i duchowego. Gdy wiec malzonkowie
szukaja i uzywaja tej przyjemnosci, nie czynia niczego zlego, korzystaja
tylko z tego, czego udzielil im Stworca. I w tym jednak powinni
malzonkowie umiec pozostawac w granicach slusznego umiarkowania"
[KKK 2362]

To kawalek z nauki Kosciola Katolickiego na ten temat. Tak wiec moze
zamiast powtarzac wytarte i bledne slogany o tym co glosi KK moze lepiej
bylo by sie zapoznac z tym co na prawde glosi? Zachecam.

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

309. Data: 2000-02-03 19:39:47

Od: "Miro" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"---monika---" <t...@f...edu.pl> wrote in message
fuw.edu.pl...
On Tue, 1 Feb 2000, Lucyfer wrote:
/Dnia Mon, 31 Jan 2000 16:07:51 +0100, ---monika---
/<t...@f...edu.pl>, napisal/a:
/
/>/Nie wiem gdzie siostro droga wyczytalas w Biblii o ty, ze czlowik jest
/>/od momentu zaplodnienia. Poprosze o odpowiedni cytacik.
/
/
/>Np. Luk.1:41-44
/
/"Gdy Elżbieta usłyszała pozdrowienie Maryi, poruszyło się dzieciątko w
/jej łonie, a Duch Święty napełnił Elżbietę." (BT)

Podalam szerszy fragment - manipulujesz, czy masz wybrakowana Biblie?

"Gdy Elzbieta uslyszala pozdrowienie Maryi, poruszylo sie dzieciatko w jej
lonie, a Duch Swiety napelnil Elzbiete. Wydala ona okrzyk i powiedziala:
Blogoslawiona jestes miedzy niewiastami i blogoslawiony jest owoc Twojego
lona. A skadze mi to, ze Matka mojego Pana przychodzi do mnie? Oto, skoro
glos Twego pozdrowienia zabrzmial w moich uszach, poruszylo sie z radosci
dzieciatko w moim lonie." BT

/Jak tyle lat zyje to nie slyszalem by matka czula jak sie w niej
/zygota obraca :-)

Wiesz co? Przeczytaj sobie caly poczatek Lukasza w takim razie.

[...]

/"Swinta" Elzbieta musiala byc wtedy juz w MOCNO zaawansowanej ciazy
/mila siostro !!!

Brawo! jak do tego doszedles? Czyzbys doczytal tresc Ewangelii?

No to teraz zagadka. Poczytaj jeszcze raz uwaznie i powiedz na jakim
Etapie ciazy (ktory miesiac) byla Elzbieta i na jakim etapie byla Maria.
(A wiec w jakim momencie swojego zycia Jezus zostal rozpoznany).

monika

Pani Moniko
Jezeli evangielia opisuje prawdziwe zjawisko to:
Mozemy miec tu 3 przypadki
1.Poruszenie sie plodu bylo za sprawa cudu a wiec z definicji cudu -taki
przypadek nie obowiazuje w realu.Wprost przeciwnie nie moze obowiazywac.
2.Bylo to za sprawa tylko czesciowo cudu co tez nie mozemy uogolniac na real
3.Plod sie poruszyl ,a to dlatego ze Maria byla "podniecona" rozmowa z
Ela -ale to nic nie znaczy bo evangielista mogl takze napisac ze serce jej
zabilo mocniej lub cisnienie poskoczylo,a to nie dowod ,ze serce jest jakism
myslacym czlowiekiem.

Po za tym nie spotkalem jeszcze niemowlaka powiedzmy 10 dniowego ,ktory by
rozumial po polsku ,zydowsku czy grecku.Jezeli to co piszesz jest prawda to
powinnismy miec dzieci 10 dniowe ,ktore potrafia rozpoznac dziadkow ,kuzynow
czy samego JP II.Niestety nauka nie zna takich przypadkow.A moze zna to
prosze o jesden przyklad (moze pani zwrocic sie do proboszcza o pomoc)A co
dopiero mowiac o plodzie.Plod wszystkie informacje emocjonalne ma
przekazywane przez matke a on reaguje jak serce , watroba czy cisnienie
krwi(duze uproszczenie).Jezeli plod by byl rozumny to w jaki sposob
rozpoznal on swoja kuzynke? Zmyslem zwroku chyba sie nie posluzyl bo nie
mysle aby Maria miala zainstalowany jakis swiatlowod.Podobnie z wechem.Dotyk
tez raczej nie wchodzil w rachube.Jezeli chodzi o sluch to jak ci
powiedzialem nawet noworodek 10 dniowy nie rozumie co do niego mowia.itp
itp.Instynkt?
Oczywiscie dalej idac mozna przytoczyc na podstawie evangieli dowod ,ze
mozna miec dziecko bez wspolzycia z meszczyzna,sztuczne zaplodnienie tez
odpada bo Maria takiego nie miala(a moze miala?)
Jezeli to by byla prawda to pani jako naukowiec powinna wiedziec ze to jest
powtarzalne.Prosze podac jeden przyklad aby plod rozpoznal kuzyna.musza byc
takie przypadki.Nie bede dalej pisal bo mysle ze wie pani o co chodzi.
Wniosek :Nie nalezy klepac bezmyslnie co ksiadz powie.

Miro

310. Data: 2000-02-03 21:25:36

Od: "Irek K" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Lucyfer napisał(a) w wiadomości: <3...@n...webcorp.com.pl>...

>Tak, ze Monisiu zastanow sie nad znaczeniem owego "czlowieczenstwa"
>zygoty. Czy to ma jakies znaczenie dla Jahwe?
>
>Czlowieka i bydlo Jahwe rowno traktuje i rowno szlachtuje.....
>
>Niosacy Swiatlo

Lucek, gdzie cie "diabli" nosa ! He he :-)

Znowu próbujesz zaimplantowac historie starozytna, do epoki komputeryzacji ?
Nieładnie nieładnie....
Lepiej zapros państwa na psr. Tam na te tematy bedzie mozna sie powywlekac.

Pozdrawiam wszystkich.

Irek K
Tylko Wiara, Tylko Łaska, Tylko Pismo
M.Luter