Tematy zastępcze

31. Data: 2019-05-22 23:19:35

Temat: Re: Tematy zastępcze
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 09:38, Kviat wrote:

> Bredzisz jak zwykle.
> Te twoje lewactwo, w przeciwieństwie do facetów w czarnych sukienkach,
> nie pyta małych dzieci czy się onanizują.
>
> https://natemat.pl/266609,kosciol-a-edukacja-seksual
na-o-co-ksieza-pytaja-dzieci-podczas-spowiedzi

Levactwo 'siem' burzy, piekny dzien!

Tu, jak zwykle, pan Krzysztof w punkt:
https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3639

Tu pan Krzysztof rozpierdala w drobny mak obleśne levactwo.
Wieczór Autorski Krzysztofa Karonia: Historia antykultury (Klub Ronina)
https://www.youtube.com/watch?v=BjTpZQk-bpU
Nadawane na żywo 14 sty 2019

Polecam każdemu, ( levactwu, także :)
godzina i kilkanaście minut, ale to nie będzie stracony czas.

32. Data: 2019-05-22 23:21:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 10:08, Silvio Balconetti wrote:

> W dawnych wiekach bylo rzecza naturalna szczegolnie w kregu arystokracji
> i wyzej kojarzenie dzieci (albo dzieci z doroslymi w naszym rozumieniu).
> Czytalem gdzies opisy klopotow nowo poslubionych mlodych krolow lub
> krolowych, ktorym udalo sie "skonsumowac" malzenstwo dopiero po latach.
> Jadwiga miala chyba 12 lat jak wydano ja za Jagielle, ktorego uwazano za
> starego (mial cos ponad 30 lat). W podobnych wieku byla ponoc Maria
> (Mirjam) jak zwiazala sie z Jozefem (a moze i Pantera) tudziez jeszcze
> mlodsza (6-9 lat) byla trzecia zona Mahometa Ajsza.

Opisałes własnie jak 'działa' Kultura.

//prosimy o więcej takich komentarzy, może coś wreście dotrze do
obleśnego levactwa.

33. Data: 2019-05-22 23:24:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-22 09:50, Silvio Balconetti wrote:
> [...]
ze%C5%9Bcija%C5%84skie

> [...]
> "lewactwie", ktorzy psuja obraz dobrego, patriotycznego i bogobojnego
> narodu polskiego. Czytalem komentarze o roznych polskich "czarnych
> owcach" za granica - wielu sie cieszylo jak sprawcy mieli niezbyt
> polskie nazwiska (np. niedawna historia z polskim pielegniarzem, ktoremu
> w Niemczech zarzuca sie usmiercenie licznych staruszkow). Albo -
> powracajac do tematyki koscielnej - sugestie, ze wielu duchownych bylo
> informatorami bezpieki. A wiec proste - wilk w owczej skorze, agent
> Cybula czy inny udawal ksiedza i gwalcil lub molestowal niewinne dzieci.

Pytanie za 100 punktów!

Skąd tylu księży peerelowskich 'patriotów' w Kościele?

//virus jaki, czy coś?

34. Data: 2019-05-22 23:53:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 20:22:49 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Zadziwiające, jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby tego nie rozumieć.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

nu, nu, nu, bardzo! bardzo trzeba mieć beret! nu, nu, nu, bardzo!

35. Data: 2019-05-23 00:10:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 03:14:40 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> A gdybym tak ci wszystkie nuty
> wypisał
> i zdradził jakie brzmienie
> chciałbyś tak wszystko, ad hoc wiedzieć?
> czym jesteś ty i czym sumienie?
>
> A gdybym tak na wiolonczeli
> o której nie wiem jak wygląda
> zegrał na wszystkiej jej dostępnej
> skali poglądy?
> czy byś wiedział?
>
> A gdybym tak nic ci nie mówiąc
> przez eon lat tu tylko siedział
> czy byłbyś wówczas tak szczęśliwy
> gdybyś o wszystkim tym nie wiedział

z półki zachowany mój najmłodszy duch
nikomu nieznany i mówiący wprost
bredzi te a tete na wszystkim się zna
jakbym już go kiedyś nie sprzedał za dwóch

z półki zachowany mój najmłodszy Bóg
wszystkim przecież znany i mówiący z nut
wkłada w usta moje poza przepaść słów
to co z ust wyjąłem i wyjmę nam znów

jacek

36. Data: 2019-05-23 11:14:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 23:19, Ilona pisze:

> Levactwo 'siem' burzy, piekny dzien!

Miło popatrzeć jak prawcatwo wyje z oburzenia. Piękny dzień!

> Tu, jak zwykle, pan Krzysztof w punkt:
>
> Polecam każdemu, ( levactwu, także :)
> godzina i kilkanaście minut, ale to nie będzie stracony czas.

Szkoda czasu na oglądanie byle czego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2019-05-23 11:27:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 23:21, Ilona pisze:

> Opisałes własnie jak 'działa' Kultura.
>
> //prosimy o więcej takich komentarzy, może coś wreście dotrze do
> obleśnego levactwa.

A obleśne prawactwo jak zwykle zaskoczone wiedzą powszechną :)
Btw. Jagiełło był od niej starszy o ok. 10 do 20 lat.

Jadwiga Andegaweńska - ur. między 3 października 1373 a 18 lutego 1374

Władysław II Jagiełło - ur. ok. 1362 lub ok. 1352

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2019-05-23 12:39:15

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Pytanie za 100 punktów!
>
> Skąd tylu księży peerelowskich 'patriotów' w Kościele?
>
> //virus jaki, czy coś?

"Ksieza patrioci" byli chyba w latach 50-tych, wiec obecnie znajduja sie
prawdopodobnie na cmentarzu? A moze chodzi o ich dzieci? :-) Ale nie
znam sie na lustracji ksiezy. Wiem za to, ze dziwnym trafem wielu
politykow kiedys nosilo czerwone legitymacje, niektorzy mieli wzgledy u
towarzyszy od bezpieczenstwa, a bracia K. pisali ladne doktoraty cytujac
MELS-ow. Mam jednak dla nich zrozumienie, bo ludzie moga sie zmieniac.
Czasem z nostalgia i pewnym rozbawieniem wspominam kolege z uczelni.
Wczesniej w komitecie uczelnianym partii, pozniej wsrod jej odnowicieli,
w stanie wojennym z wlasnej inicjatywy zamykal na klucz instytutowe
maszyny do pisania, a po latach wyznawca ojca z Torunia. ;-)
--
saluto
Silvio Balconetti

39. Data: 2019-05-23 13:28:04

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 23.05.19 um 11:27 schrieb Kviat:

> [...]
>
> Jadwiga Andegaweńska - ur. między 3 października 1373 a 18 lutego 1374
>
> Władysław II Jagiełło - ur. ok. 1362 lub ok. 1352

https://www.miejski.pl/slowo-lewak

"Lewak"
1 >Dawniej: członek lub zwolennik skrajnie lewicowych ruchów
politycznych, w szczególności terroryzmu rewolucyjnego. Idee te
reprezentowane były w bardzo wielu krajach przez ugrupowania takie jak:
Czerwone Brygady (Włochy), Grupa Baader-Meinhof (RFN), czy Świetlisty
szlak (Peru), działające w kontrze do legalnie działającej władzy.

Obecnie w Polsce tym mianem określa się każdego, kto nie jest ani
narodowcem, ani sympatykiem partii "Prawo i Sprawiedliwość". <

2 > Osoba przyjmująca lewicowe poglądy. Niegdyś pogardliwe, dzisiaj
używane w mediach.
- Stary, skąd to limo pod okiem?
- Ganialiśmy lewaków w sobotę i kurwy mi kijem przyjebały. <

A krotko, nie masz argumentow wobec kogos lub czegos, z czym ci nie po
drodze, to krzyczysz: "lewak!"

40. Data: 2019-05-23 17:40:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 02:15:54 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Jak by nie 'paczeć', to można powiedzieć, że przesunięcie wieku
> prokreacji, w celu zdobcia kwalifikacji, to jedna ze zdobyczy szeroko
> pojętej Kultury.
> Dziś problem polega na tym, że obleśne levactwo propaguje zakłucanie
> tego procesu, poprzez seksualizacje dzieci w wieku przedszkolnym.
>
> Tu, jak zwykle, pan Krzysztof w punkt:
> https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3639
>
> //najgorsze jest to, że tak naprawde nie wiadomo jakie będą tego skutki?

Staram się być bezstronny.
Strona lewicowa też ma swoje racje.
Co jednak z tego że ma się w jakiejś kwestii rację (tzw. "tyż prawda"), kiedy
nie istnieją środki do jej realizacji albo kiedy jej kosztem wiele
ważniejszych spraw pójdzie nie tak?

Ja też chciałbym, żeby świniom wyrosły skrzydła, byłoby i miłosiernie
i sprawiedliwie. Tylko musiałbym w takim wypadku polować na schabowego
z helikoptera.

Żółtek na Prezydenta!
Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa
wiersz lubny