,,Ten wasz dobry Bóg!"

11. Data: 2018-11-03 18:06:38

Temat: Re: ,,Ten wasz dobry Bóg!"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2018 o 14:58, XL pisze:

> https://sjp.pwn.pl/sjp/infantylny;2561498.html

co mowisz?

--
gazebo

12. Data: 2018-11-03 20:30:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> co mowisz?

Ważniejsze, do kogo.

--
XL

13. Data: 2018-11-03 21:16:06

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.11.18 um 14:51 schrieb Silvio Balconetti:

> Glupia sprawa, ale niektorzy grupowi ateusze studiowali obok nauk
> spolecznych (socjologia, prawo, psychologia, kryminologia itd.) rowniez
> teologie. :-)
> A u mnie w bezplatnej gazetce reklamuja preparaty witaminowe i radza w
> temacie witamin oraz pochylaja sie nad osobami cierpiacymi na artroze i
> inkontynencje. To bylyby moze tematy do dyskusji, bo sprawa szczepionek
> jakos stracila znaczenie? ;-)
> A klamliwe media podaja, ze coraz wiecej chorych na odre, a
> antyszczepionkowcy czuja sie niewinni. No i "akcja znicz" trwa i zbiera
> [...]

Studiowali tez chemie i filozofie. :-)

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

14. Data: 2018-11-04 11:59:00

Temat: ,,Ten wasz dobry Bóg!"
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Skąd wiesz co panbook stworzył i w jakim celu?
Skąd w ogóle wiedza na ten temat?

15. Data: 2018-11-04 12:38:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2018 o 19:30, XL pisze:

> Ważniejsze, do kogo.

do Boga mowisz, you stupid woman

--
gazebo

16. Data: 2018-11-04 12:39:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 10:59, k...@g...pl pisze:
> Skąd wiesz co panbook stworzył i w jakim celu?
> Skąd w ogóle wiedza na ten temat?

nie wiedza lecz wiara

--
gazebo

17. Data: 2018-11-04 12:44:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> do Boga mowisz, you stupid woman

Tak, Napoleonie!

--
XL

18. Data: 2018-11-04 12:49:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie wiedza lecz wiara

,,(...) I ja to słyszę, i ja tak wierzę,

Płaczę i mówię pacierze.

"Słuchaj, dzieweczko!" - krzyknie śród zgiełku

Starzec, i na lud zawoła:

"Ufajcie memu oku i szkiełku,

Nic tu nie widzę dokoła.

Duchy karczemnej tworem gawiedzi,

W głupstwa wywarzone kuźni.

Dziewczyna duby smalone bredzi,

A gmin rozumowi bluźni".

"Dziewczyna czuje, - odpowiadam skromnie -

A gawiedź wierzy głęboko;

Czucie i wiara silniej mówi do mnie

Niż mędrca szkiełko i oko.

Martwe znasz prawdy, nieznane dla ludu,

Widzisz świat w proszku, w każdej gwiazd iskierce.

Nie znasz prawd żywych, nie obaczysz cudu!

Miej serce i patrzaj w serce!"

--
XL

19. Data: 2018-11-04 14:15:07