,,Ten wasz dobry Bóg!"

21. Data: 2018-11-04 15:59:22

Temat: Re: ,,Ten wasz dobry Bóg!"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 11:49, XL pisze:

> [...]
>
> Starzec, i na lud zawoła:
>
> "Ufajcie memu oku i szkiełku,
>
> Nic tu nie widzę dokoła.
>

> Duchy karczemnej tworem gawiedzi,
>
> W głupstwa wywarzone kuźni.
>
> Dziewczyna duby smalone bredzi,
>
> A gmin rozumowi bluźni".
>

> "Dziewczyna czuje, - odpowiadam skromnie -
>
> A gawiedź wierzy głęboko;
>
> Czucie i wiara silniej mówi do mnie
>
> Niż mędrca szkiełko i oko.
>

> Martwe znasz prawdy, nieznane dla ludu,
>
> Widzisz świat w proszku, w każdej gwiazd iskierce.
>
> Nie znasz prawd żywych, nie obaczysz cudu!

wstapilem na dzialo i chuja mi urwalo

--
gazebo

22. Data: 2018-11-04 16:02:36

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 14:58, gazebo pisze:

> i tego sie kurwa trzymaj

Lecz wystarczy pieskowi dać mleczko
I już nie ma smuteczków nad rzeczką.
--
gazebo

23. Data: 2018-11-04 16:20:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Lecz wystarczy pieskowi dać mleczko
> I już nie ma smuteczków nad rzeczką.

W przypadku Szymbiorskiej akurat nie mleczko, ale profity od czerwonej
władzy.
Ale Herbert wolał iść kopać torf, niż łasić się.

--
XL

24. Data: 2018-11-05 04:11:16

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

To mnie chcieli wykastrować, a ty sobie sztuczne cycki zakładasz...

25. Data: 2018-11-05 20:14:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/11/2018 o 15:20, XL pisze:

> W przypadku Szymbiorskiej akurat nie mleczko, ale profity od czerwonej
> władzy.
> Ale Herbert wolał iść kopać torf, niż łasić się.

w przypadku torfu badz ostrozna

--
gazebo

26. Data: 2018-11-05 21:33:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> w przypadku torfu badz ostrozna

Także nie dostawał przydziałow papieru z nadrukiem ,,tylko dla grzecznych"
:->

--
XL

27. Data: 2018-11-06 20:59:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/11/2018 o 20:33, XL pisze:

> Także nie dostawał przydziałow papieru z nadrukiem ,,tylko dla grzecznych"
> :->

nie dobijalem sie po dary dla grzecznych rodem z Kk

--
gazebo

28. Data: 2018-11-11 15:01:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2018 o 15:00, Kviat pisze:

> Odkryłaś właśnie, że dla ateuszy znajomość historii nie jest niczym
> zaskakującym. To ty jesteś zaskoczona, gdy dowiadujesz się o ciemnych
> sprawkach kościoła.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

to swoja droga jest ciekawostka, w jakis sposob czlowiek szuka, nie
poddaje sie, uznajac cos mistycznego dostaje sie w plecy, podziwiac to
jedno, uznac za cos wyzszego, inna bajka
--
gazebo

Zaduszki Środowe.
Defibrylatory w miejscach publicznych.