Re: Tenis po żydowsku...

From: Fragile <s...@o...pl>
Subject: Re: Tenis po żydowsku...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 Feb 2013 19:43:25 +0100

Dnia Sat, 23 Feb 2013 16:52:09 +0100, olo napisał(a):

> Użytkownik "Fragile"

> Więc umknęły twojemu postrzeganiu moje próby rozmów z globem poprzez
> przeciwstawianie swoich argumentów. Ponieważ zamiast tego zawsze oferował
> konfrontację obelg, która imo jest poznawczo jałowa, zawiesiłem swoje
> starania :)

Nie dziwię się w sumie... Miałam podobnie.

> Przecież to truizm. Cofam, wydawało mi się to samoczywiste, tylko jak
> oglądam wystąpienia polityków to chyba to taką oczywistością jednak nie jest
> :(

> Lub przynajmniej diagnozy uzupełniasz prośbą o ich nietrafność?

Komunikuję jedynie swoje obserwacje.
Ty widzisz to, co chcesz widzieć.

> Paranoja to komplement dla poglądów globa.

Hmm...

> [...]
> całość, są logiczne pod względem formalnym. Chorzy dążą do uzasadnienia
> swoich przekonań. Brak rozpadu struktur osobowości i zaburzeń kontaktu
> emocjonalnego. Urojeniom towarzyszy właściwy wydźwięk afektywny. W obłędzie
> prześladowczym afekt napięty, lęk, działania obronne."
> Pod względem formalnej logiki, uzasadnianie jego uprzedzeń dalekie jest od
> poprawności.
> Zresztą każdy wyznawca, jakiejkolwiek religii ten kliniczny obraz schorzenia
> spełnia. Witaj więc w kolejnym klubie paranoików, tylko chciałbym dodać że
> to Manitou jest jedynym prawdziwym Bogiem ;)

Dawno w tylu klubach nie byłam ;) I to w jakże doborowym towarzystwie ;)

> Skoro szukamy "sprawcy", to już poznałem lokalny folklor rasistów.

Punkt dla Ciebie w takim razie. Ja jeszcze nie poznałam.

> Odezwałem się tylko dlatego, że zaskoczyła mnie twoje puszczanie do nich
> oka.

To nie jest puszczanie oka, tylko dzielenie się spostrzeżeniami.
Zbyt łatwo szafujesz określeniem rasista.

> Mogę tylko zapewnić, że to nie pierwszy i nie ostatni raz. Nie sądzę też
> abym ja czy ktokolwiek inny był w stanie to zmienić, chociaż nie wykluczam
> że glob zakocha się w jakiejś katoliczce i kiedy będzie jej podczas
> pielgrzymek towarzyszył, zmniejszy aktywność swoich publikacji ;)

Zakochania się szczerze mu życzę.

> Ja tego zupełnie nie wykluczam. Nie wierzę też jednak w UFO pomimo setek
> tysięcy potwierdzających to świadectw. Nie wykluczam też faktu że to
> prowokacja bojowników Dżihadu , lub jakiś odtrącony poprzez panny Radwańskie
> urażony wielbiciel. wyznawca judaizmu itd, itp. Natomiast przypinanie na tej
> podstawie łatek narodowi, to rasizm w czystej postaci.

Kieruj więc swe słowa do rasistów, proszę. Nie do mnie.
Jedyna 'łatka', jaką przedstawicielom tego narodu kiedykolwiek przypięłam,
to że świetnie wychowują dzieci, wspierają się zawsze i wszędzie, cenią i
pielęgnują tradycję, oraz są narodem wielu geniuszy.

M.