Re: Teoria krytyczna

Data: 2019-04-29 21:54:27
Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 19:22:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> Ja raczej widzę w tym wymysł trochę zakręconego człowieka.
> Te bajki są z morałem, który powinien raczej Ciebie cieszyć niż wkurzać.
> W każdym razie ewentualne UFO a ewentualne demony to są dla mnie dwie różne
> szufladki fantazji - bo jak porównywać hipotetyczne zjawisko fizyczne
> do hipotetycznego zjawiska umysłowego / duchowego?
>
> Ekstrasensi, fizyka subtelna wykorzystywana przez tzw. radiestetów / radioników
> i wspomnienia sprzed narodzin są to z drugiej strony sprawy niemal udowodnione
> i nie potrzebują wytłumaczeń typu UFO czy duchy, a kompletnie dają się
> [...]
przebudzi.

PS. I powiem jeszcze, że w obecnym czasie UFO i jego rzekomi piloci / pasażerowie
obchodzą mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg, chociaż ich entuzjastów
w zasadzie toleruję, bo nie dopatruję się u nich jakiegoś szczególnego zamachu
na moje wartości. Podobnie jak wiele innych kontrowersyjnych rzeczy, których
nie zwalczam, bo mi po prostu szkoda na to sił i czasu. Wolę budować coś
własnego niż tracić siły na ochronę zastanego porządku.