Re: Tepy ostry bol w klatce..

Data: 2001-08-18 14:28:10
Temat: Re: Tepy ostry bol w klatce..
Od: "Sebastian \"Wasyl\" Karczewski" <w...@w...pl>

Ja napiszę o swoich objawach:

Średnio raz na miesiąc miałem nagłe ostre bóle w okolicy mostka. Nie mogłem
leżeć (chyba, że z całej siły naciskałem pięścią w tym miejscu)... Zazwyczaj
ból rano mijał... Pewnego razu Rodzice przez przypadek to zauważyli i u
lekarza okazało się, że mam ZAPALENIE MIĘŚNIA SERCOWEGO...

Moja propozycja: NATYCHMIAST DO LEKARZA !!!!

Chodzisz do szkoły, a u mnie to było na tle nerwowym...

CHŁOPIE NIE CZEKAJ, IDŹ DO LEKARZA !!!

--
Sebastian Karczewski [ w...@w...pl ]
// w...@p...com // GG: 443264 // ICQ: 10010491 //