Tłusty Czwartek...

1. Data: 2014-02-27 19:43:37

Temat: Tłusty Czwartek...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... a tu nic nikt???

Dobra: chyba z 50 faworków dziś zjadłam, wczoraj wieczorem tyleż, zaraz po
usmażeniu. Jak szaleć, to szaleć, co tam, w Poście będę się odchudzać
3333-))

2. Data: 2014-02-27 20:35:04

Temat: Re: Tłusty Czwartek...
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... a tu nic nikt???

Pączki gotowe z supermarketu.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3d

3. Data: 2014-02-27 22:05:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Feb 2014 20:35:04 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Pączki gotowe z supermarketu.

Zawsze toć jakaś namiastka ;-P
A ja się za chwilę zamienię w jeden wielki FAWOREK, od wczoraj jem tylko
chrust, w strasznych ilościach :-D

4. Data: 2014-02-27 23:08:22

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

[...]

a co tu gadać, jak pisać jak łapska oblepione lukrem?
Ja u Michałka na Krupniczej stałem godzinę za tuzinem pączków. Więcej nie
zjem, choćbym się...... :)
pozdr
Stefan

5. Data: 2014-02-27 23:46:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Feb 2014 23:08:22 +0100, Stefan napisał(a):

> a co tu gadać, jak pisać jak łapska oblepione lukrem?

Ja piszę prawą, a z lewej konsumuję :-))

> Ja u Michałka na Krupniczej stałem godzinę za tuzinem pączków. Więcej nie
> zjem, choćbym się...... :)

A jakby tak zamiast stania w kolejce po pączki wprowadzić tamoż bieganie?
Godzina biegania i jak zdrowo, tylko czy chętni byliby? ;-PPP

6. Data: 2014-02-28 00:46:44

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2014 19:43, Ikselka pisze:
> ... a tu nic nikt???
>
> Dobra: chyba z 50 faworków dziś zjadłam, wczoraj wieczorem tyleż, zaraz po
> usmażeniu. Jak szaleć, to szaleć, co tam, w Poście będę się odchudzać
> 3333-))

Pińdziesiąt takich: http://ponczki.gu.ma/ upiekłam przedwczoraj - już
nie ma :)

--
Pozdrówki
Anai

7. Data: 2014-02-28 13:12:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Feb 2014 00:46:44 +0100, Anai napisał(a):

> Pińdziesiąt takich: http://ponczki.gu.ma/ upiekłam przedwczoraj - już
> nie ma :)

Piękne pączki! A jakby tak nadziać masą od dakłasa - taką pół na pół
mascarpone z masą krówkową? Ojjj... 33333-PPPP

PS. Kontynuuję chrust.... Jak się usmażyło 4 wielkie taco-piramidy... no to
trzeba to zjeść. MŚK przeszczęśliwy, doczekał się faworków 3333-D

8. Data: 2014-02-28 16:31:30

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-28 00:46, Anai pisze:

> Pińdziesiąt takich: http://ponczki.gu.ma/ upiekłam przedwczoraj - już
> nie ma :)

sliczne ale takie bardziej mufinkowo-babeczkowe niz paczkowe...
pozdrawiam
Marsjasz
ps. w czwartek nie zdazylem wiec w tym roku trudno - sobota bedzie
tlusta z paczkami na gesim smalcu...

9. Data: 2014-02-28 17:05:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Feb 2014 16:31:30 +0100, Marsjasz napisał(a):

> z paczkami na gesim smalcu...

Skonmash gęsi smalec?
:-)

10. Data: 2014-02-28 17:07:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sliczne ale takie bardziej mufinkowo-babeczkowe niz paczkowe...

Bo to są pONczki - może powinny być pONczowe babeczki?
;-)

Z cyklu: etykieta prawdę ci powie...
Jaka czysta wódka?
Jakie pszyprawy do buraczka?