Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 8 Aug 2019 18:09:31 -0700 (PDT)
<5d3d52f5$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3e49fb$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3f56fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d440475$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d488bf6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4ab777$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4b0933$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c0aeb$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4cbeb0$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5d4cc39c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:51:42 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:
> [...]
p#tol

> To wszystko do tego zmierza.
> Jednak, aby stosować 'klasyczny', (kinetyczny), terror wobec reakcyjnego
> społeczeństwa, trzeba dysponować jakimś aparatem przemocy.

Akurat "neo" niekoniecznie do tego zmierzają, bo raczej chcą być kochani
i postrzegani jako osoby przyjemne w aparycji i odbiorze, oczywiście przy
sporej nierównowadze sił na ich korzyść jako mniejszości.
Są bardziej ambitni od marksistów klasycznych stosujących środki energetyczne,
wręcz gardzą nimi.