Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-09 03:44:30
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 18:43:14 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Niestety, nie mają wszystkich praw.

Tzn. jakich? napisz proszę.

> Jeżeli już to prawda to nie zastanawiałeś się nad przyczyną tego? Być
> może te dodatkowe dewiacje to za sprawą tego że nie mogą wegetować
> podobnie jak inni ludzie bo im na to nie pozwalamy..

Dewiacje, dewiacje... Jeśli mówimy o tych "niedodatkowych",
to często trudno to nawet piętnować i nazwać dewiacjami;
być może termin "wynaturzenia" byłby tu odpowiedni,
we właściwym słowa rozumieniu.
Bo przecież Pan Bóg doskonale wie,
że działa też nieokreśloność, w tym kancerogenność, genetyczna
i dziwne byłoby, gdyby kogoś potępiał tylko za to,
że trafił mu się taki, a nie prawidłowy pociąg seksualny.
Tym niemniej czym innym jest to, o czym napisałem,
a czym innym, z nadmiaru bogactwa czy nudów, wchodzenie
w związki homoseksualne i ich promowanie,
a już zwłaszcza w celu rozbicia więzi rodzinnych,
i co za tym idzie społecznych,
aby tym łatwiej było sterować społeczeństwem.

Uwierz mi Trybunie, że tylko dlatego "high society" to promuje.

> Generalnie zgodę na adopcję powinni dostawać tylko gruntownie
> prześwietleni ludzie, pod każdym względem.

Tylko zauważ, że w tym przypadku, to trochę bez znaczenia.
Czy wyobrażasz sobie, że nawet bardzo porządni homosie, którzy być może
mogą zostać nawet świętymi,
są w stanie wychować tak owe adoptowane dziecko,
aby nie powielało ich, przez naturę im "darowanych" skłonności?

Weź to też pod uwagę, mając na względzie to, o czym wcześniej pisałem
i szereg innych przypadłości tego środowiska, będących dużo poniżej poziomu,
który jest obecny w normalnym, heteroseksualnym społeczeństwie.

> Jacek, z psychologicznego punktu widzenia - przyznaj że Ty czy Ikselka
> tak naprawdę nie boicie się żadnych odmieńców, tylko jak środowisko
> przyjmie te wychowywane przez nich dzieci. A jak przyjmie to raczej nie
> możemy mieć złudzeń że raczej będą miały przechlapane...

Nie Trybunie:)
O przyjęcie przez społeczeństwo się nie obawiam.
Wiem tylko to, o czym już trochę Ci napisałem.

pozdrawiam,
jacek