Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Data: 2019-08-09 04:18:02
Temat: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
Od: j...@o...pl

W dniu wtorek, 23 lipca 2019 18:48:08 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
prezydentem Putinem, starymi kumplami ze Stasi, którym przecież na sercu leży

> Oj, obawiam się że żyjesz w świeci ich iluzji. Ja natomiast widzę
> wyraźnie wbrew propagandzie Wiadomości że w Kraju szaleje drożyzna.
> Płacenia drożej za amerykański gaz też nie uważam za jakiś sukces rządu
> i Kraju. Oni niestety nie ze sobą walczą tylko z prawdą, faktami i z nami,.

:)))
Pewnie, że sprawy Smoleńskie, tak jak Gibraltarskie (specjalnie piszę dużymi,
żeby było widać analogię), mają 1% szansę, aby być wypadkami.
0,01 x 0,01, to ile?
Czy waść myślisz, że Anglicy przez kilkadziesiąt lat utajnili dokumenty
tylko dlatego, że oni i świat miał czyste ręce?
Czy myślisz, że może rok czy dwa lata temu, znów je utajnili,
bo Sikorski zginął w zwykłym wypadku?
Czy myślisz, że dlatego Rosja nie udostępnia do zbadania wraku samolotu,
bo to był zwykły wypadek?

Zrozum wreszcie, że jeśli masz czyste ręce to sam prosisz,
aby zbadali sprawę eksperci, a nie zawłaszczasz wszelkie dowody.

I to, mój kochany Trybunie, są właśnie dowody.

To Ty Trybunie walczysz z faktami, natomiast ja o nich piszę.

I nawet nie myśl, że jestem stronniczy; o WTC to samo mogę powiedzieć.

jacek